Ogilvy: Καμπάνια για το Πρόγραμμα «Σπίτι μου» της Eurobank
Η νέα καμπάνια της Ogilvy για το πρόγραμμα «Σπίτι μου» για νέους είναι στον αέρα και έτοιμη να στεγάσει τα όνειρα των νέων.
Με μία ταινία που όχι μόνο ενθαρρύνει και προτρέπει τους νέους να ονειρεύονται αλλά ταυτόχρονα κάνει το όνειρο για την απόκτηση του πρώτου τους σπιτιού, πραγματικότητα.
Με το πρόγραμμα «Σπίτι μου» της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και τις αποκλειστικές παροχές της Eurobank. Μία επικοινωνία που θα γεμίσει τις επόμενες 4 εβδομάδες την τηλεόραση και το ραδιόφωνο, με νεανικές επιθυμίες!
Την παραγωγή επιμελήθηκε η Foss Production.