Ogilvy: Καμπάνια για τα 10 χρόνια στήριξης της Cosmote στην Εκπαιδευτική Ρομποτική
Σε μία εποχή που όλοι ασχολούνται με το A.I., η νέα καμπάνια της Ogilvy για τα 10 χρόνια στήριξης της COSMOTE στην Εκπαιδευτική Ρομποτική έρχεται να αναδείξει τη μοναδική νοημοσύνη με Αυθεντικές Ιδέες. Τη νοημοσύνη των παιδιών.
Αυτή είναι η νοημοσύνη την οποία η COSMOTE στηρίζει εδώ και 10 χρόνια, βοηθώντας τα παιδιά κάθε ηλικίας στην ανάπτυξη ψηφιακών, γνωσιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων, μέσα από την ενασχόλησή τους με την Εκπαιδευτική Ρομποτική. Γι’ αυτό και η νέα καμπάνια της Ogilvy είναι μία ωδή στη νοημοσύνη των παιδιών της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, παρουσιάζοντάς την ως πιο εξελιγμένη από κάθε Α.Ι., αφού είναι η μόνη νοημοσύνη που γεννά Αυθεντικές Ιδέες.
Η ταινία μάς ταξιδεύει σε έναν κόσμο τεχνολογίας, όπου παρακολουθούμε μια σειρά από ρομπότ να εκτελούν διάφορες δράσεις που απαιτούν εξυπνάδα, προσαρμογή και αντίληψη. Παράλληλα, ο λόγος μιλά για μια νοημοσύνη εξελιγμένη τόσο ώστε να παίρνει γρήγορα αποφάσεις, να ξεπερνά εμπόδια και να κάνει συνεχώς update, δημιουργώντας στον θεατή την εντύπωση ότι αναφέρεται στην τεχνητή νοημοσύνη των ρομπότ. Όμως, η ιστορία ανατρέπεται όταν αποκαλύπτεται πως πίσω από κάθε ένα από τα «έξυπνα» ρομπότ που είδαμε, βρίσκεται μία νοημοσύνη ακόμα πιο ισχυρή. Εκείνη της ομάδας παιδιών που του έδωσαν ζωή μέσα από την Εκπαιδευτική Ρομποτική.
Η επικοινωνία περιλαμβάνει τηλεοπτική ταινία, print και social media υλικά και υλοποιήθηκε σε παραγωγή Parasol. Τη σκηνοθεσία ανέλαβαν οι Danny & Loco με την ηχητική επιμέλεια της Bounce και τη φωτογράφηση έκανε ο Πάνος Γεωργίου.