To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Καμπάνια «υψηλής γαστρονομίας» για την Aegean

Ogilvy: Καμπάνια «υψηλής γαστρονομίας» για την Aegean

Όταν κάτι στη μαγειρική «ακούγεται», σημαίνει ότι το φαγητό έχει μαγειρευτεί τόσο σωστά ώστε τα καλά συστατικά του να ξεχωρίζουν στη γεύση.

Για να αναδείξει λοιπόν την υψηλή γεύση του ανανεωμένου menu της AEGEAN Business Class η Ogilvy αποφάσισε να μη μείνει στην οπτική απόλαυση, αλλά να κάνει μια επικοινωνία που να «ακούγεται.

Έτσι, δημιούργησε  ένα video όπου πάντρεψε δύο απόλυτες απολαύσεις, αυτές του φαγητού και του ταξιδιού, συγχρονίζοντας γνώριμους αεροπορικούς ήχους με λαχταριστές σκηνές γαστρονομίας που οδηγούν σταδιακά στην αποκάλυψη της κορυφαίας ομάδας chef του AEGEAN gastronomics.

Η υψηλή αισθητική συνεχίζεται και στα υπόλοιπα υλικά της επικοινωνίας, με πρωταγωνιστές τους chef σε συνθέσεις που θυμίζουν κλασικούς πίνακες ζωγραφικής την ώρα που δημιουργούν τα δικά τους έργα τέχνης για το menu της AEGEAN.

Την παραγωγή του video επιμελήθηκε η Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Στάθη Μουρδουκούτα και τη φωτογράφιση ο Παντελής Ζερβός.