To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Mια γλυκά χιουμοριστική καμπάνια για την δωρεά οργάνων

Ogilvy: Mια γλυκά χιουμοριστική καμπάνια για την δωρεά οργάνων
Η νέα καμπάνια της Ogilvy για το Ίδρυμα Ωνάση, μιλάει για το δύσκολο θέμα της δωρεάς οργάνων με έναν φρέσκο και αναπάντεχο τρόπο.

Ένας ροκάς που μισεί τα λαϊκά κι ένας λαϊκός τραγουδιστής μπορεί να είχαν πολλά να «χωρίσουν»… στην καμπάνια όμως, έχουν κάτι που τους ενώνει και που είναι το πιο σημαντικό: το δώρο της ζωής.

Δείχνοντας μία διασκεδαστική ιστορία με μία «ατυχή» σύμπτωση, περνάει με γλυκό αλλά και χιουμοριστικό τρόπο το μεγαλείο της δωρεάς οργάνων.

Μία ιστορία γεμάτη μουσική, αγάπη και συγκίνηση που όταν τη βλέπεις… «μάλλον θα χαμογελάσεις».

Την παραγωγή της ταινίας υπογράφει η Foss Productions, την πρωτότυπη μουσική επιμελήθηκε ο Γιάννης Αγγελόπουλος και τη σκηνοθεσία ο Μπάμπης Μακρίδης.

Μία καμπάνια του Ιδρύματος Ωνάση υπό την επιστημονική αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων και του Ωνασείου.

TAGS: Ogilvy Group