Ogilvy: Νέα 360 καμπάνια για την AEGEAN και τον νέο της προορισμό, το Dubai
Καθώς, τα “Έχω Πάει” της AEGEAN συνεχίζονται με νέο προορισμό το Dubai, δεν θα μπορούσε και η Ogilvy να μη συνεχίσει την ήδη επιτυχημένη καμπάνια του καλοκαιριού.
Στο νέο spot η γνωστή κυρία “Έχω Πάει” ανακαλύπτει ότι υπάρχει ένας προορισμός που δεν έχει πάει… ακόμα! Ωστόσο, από τον ταξιδιωτικό αυτόν εφιάλτη την ξυπνά -κυριολεκτικά- η AEGEAN, η οποία, με το Dubai, κάνει το δίκτυο προορισμών της ακόμα πιο πλούσιο.
Οι καταχωρήσεις σε περιοδικά και εφημερίδες, απεικονίζουν την πασίγνωστη, πλέον, ατάκα της καμπάνιας, με αραβικό όμως χαρακτήρα αυτήν τη φορά και μαζί με το χιουμοριστικό ραδιοφωνικό σποτ της καμπάνιας και τα digital υλικά, ξυπνούν στο κοινό την επιθυμία για τον ολοκαίνουργιο προορισμό της AEGEAN.
Την παραγωγή υπογράφει η Picky Productions, με σκηνοθέτη τον Πάνο Κορώνη.