To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Νέα 360 καμπάνια για την πρωτοβουλία Cosmote Blue

Ogilvy: Νέα 360 καμπάνια για την πρωτοβουλία Cosmote Blue

Η θάλασσα της Ελλάδας κρύβει αμέτρητους, συναρπαστικούς μύθους. Για βυθισμένες πολιτείες, για εκστρατείες, ήρωες, θεούς και παράξενα πλάσματα, που μάγευαν τους ναυτικούς με το τραγούδι τους. Όμως, δυστυχώς, κρύβει κι έναν μύθο επικίνδυνο. Κι αυτός είναι πως η θάλασσά μας θα παραμείνει όπως την ξέρουμε, αν δεν κάνουμε εμείς κάτι για να την προστατέψουμε.

Αυτή είναι και η ιδέα, πίσω από τη νέα καμπάνια της COSMOTE, η οποία, μέσα από μια «μυθική» εξιστόρηση, μας συστήνει το COSMOTE BLUE. Μία πρωτοβουλία για την προστασία της θάλασσας, που ξεκινά με μια στρατηγική συνεργασία με την ΕΝΑΛΕΙΑ, με στόχο να εκπαιδευτούν ψαράδες σε βιώσιμες μεθόδους και συμπεριφορές καθώς και να απομακρυνθούν με τη βοήθειά τους 90 τόνοι πλαστικού από βυθούς κι ακτές, έως το 2025.  Για να μη γίνει το ελληνικό μπλε, ένας ακόμα μύθος.

«Καπετάνιος» σ’ αυτό το ταξίδι στη θάλασσά μας ήταν ο Θοδωρής Παπαδουλάκης, σκηνοθέτης των δημοφιλών τηλεοπτικών σειρών «Το Νησί» και «Κομάντα και Δράκοι». Την παραγωγή ανέλαβε η TopCut-Modiano, ενώ τη μουσική υπογράφει ο Μίνως Μάτσας.