To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Νέα 360 καμπάνια για το Whats’ Up

Ogilvy: Νέα 360 καμπάνια για το Whats’ Up

Όχι απλώς μια νέα είδηση, αλλά μια νέα «χώρα» παρουσιάζει η καινούρια καμπάνια που δημιούργησε η Ogilvy για το What’s Up της COSΜOTE. Μέσα από το concept της WHATSUPIA, της χώρας των δωρεάν data, που βρίσκεται όπου υπάρχουν πανεπιστήμια στην Ελλάδα, βλέπουμε να ξετυλίγονται στην επικοινωνία αυτή όλα όσα κάνουν τη ζωή των φοιτητών έναν διαφορετικό κόσμο, με τη δική του ταυτότητα.

Η WHATSUPIA έχει δική της ιστορία, δικούς της παραδοσιακούς χορούς και φορεσιές, ακόμα και δική της γλώσσα και αντικείμενα λατρείας. Και κυρίως έχει δικά της δωρεάν data, που προσφέρονται απλόχερα σε όλους τους «πολίτες» της, κάθε φορά που αυτοί φτάνουν στο πανεπιστήμιο.

Σκοπός της επικοινωνίας είναι να παροτρύνει τους φοιτητές να μπουν στο What’s Up App και να ενεργοποιήσουν το geolocation, για να γίνουν «πολίτες» της WHATSUPIA. Με τον τρόπο αυτό, κάθε φορά που θα πηγαίνουν σχολή, θα λαμβάνουν αυτόματα δωρεάν GB, τα οποία και θα μπορούν να καταναλώνουν ελεύθερα, όσο βρίσκονται στο πανεπιστημιακό campus.

Η καμπάνια «τρέχει» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, outdoor και digital media.

Eταιρεία Παραγωγής: TopCut-Modiano

Σκηνοθέτης: Γρηγόρης Ρέντης

Moυσική: Bounce Music & Sound Productions