Ogilvy: Νέα 360ο καμπάνια για την Eurobank
H νέα καμπάνια της Ogilvy για την Eurobank έρχεται να δώσει απάντηση σε ένα φαινομενικά ανορθόδοξο ερώτημα «Τι σχέση έχει ένας εκσκαφέας στην Ολυμπία Οδό με τον Μανώλη, έναν μάγειρα από τα Χανιά;».
Με έναν πολύ φρέσκο, αλλά ταυτόχρονα ξεκάθαρο τρόπο, η ταινία καταφέρνει να αποτυπώσει τόσο τα μεγάλα έργα που συγχρηματοδοτεί η Eurobank όσο και το πώς όλα αυτά έχουν ουσιαστικό, θετικό αντίκτυπο σε κάθε έναν από εμάς. Μπορεί να ξεκινάμε με έναν εκσκαφέα σε ένα μεγάλο έργο υποδομής στη Δυτική Πελοπόννησο, αλλά μέσω ενός επαγγελματία οδηγού φτάνουμε γρήγορα σε μια ξενοδοχειακή μονάδα στη Χαλκιδική. Και από εκεί, ταξιδεύουμε μέσω των ανακαινισμένων περιφερειακών αεροδρομίων στα Χανιά. Για να περιηγηθούμε στα ορεινά χωριά, να απολαύσουμε τις παραδοσιακές συνταγές και να γνωρίσουμε τελικά τον Μανώλη τον μάγειρα, έναν τοπικό επιχειρηματία. Γιατί σήμερα, όπως λέει και το κύριο μήνυμα της καμπάνιας μας, όλα έχουν σχέση.
Όλα είναι συνδεδεμένα και επηρεάζουν κάθε μπροστά. Και με τα μεγάλα έργα που υποστηρίζει η Eurobank σε υποδομές, τουρισμό, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια και βιομηχανία, στηρίζει τελικά κάθε δικό μας μπροστά.
Με έναν πολύ φρέσκο, αλλά ταυτόχρονα ξεκάθαρο τρόπο, η ταινία καταφέρνει να αποτυπώσει τόσο τα μεγάλα έργα που συγχρηματοδοτεί η Eurobank όσο και το πώς όλα αυτά έχουν ουσιαστικό, θετικό αντίκτυπο σε κάθε έναν από εμάς. Μπορεί να ξεκινάμε με έναν εκσκαφέα σε ένα μεγάλο έργο υποδομής στη Δυτική Πελοπόννησο, αλλά μέσω ενός επαγγελματία οδηγού φτάνουμε γρήγορα σε μια ξενοδοχειακή μονάδα στη Χαλκιδική. Και από εκεί, ταξιδεύουμε μέσω των ανακαινισμένων περιφερειακών αεροδρομίων στα Χανιά. Για να περιηγηθούμε στα ορεινά χωριά, να απολαύσουμε τις παραδοσιακές συνταγές και να γνωρίσουμε τελικά τον Μανώλη τον μάγειρα, έναν τοπικό επιχειρηματία. Γιατί σήμερα, όπως λέει και το κύριο μήνυμα της καμπάνιας μας, όλα έχουν σχέση.
Όλα είναι συνδεδεμένα και επηρεάζουν κάθε μπροστά. Και με τα μεγάλα έργα που υποστηρίζει η Eurobank σε υποδομές, τουρισμό, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια και βιομηχανία, στηρίζει τελικά κάθε δικό μας μπροστά.
Η καμπάνια έχει χαρακτήρα 360ο και απλώνεται σε όλα τα μέσα. Και ο στόχος είναι πάντα ο ίδιος, η επικοινωνία σε όλους πως γίνονται μεγάλα έργα που ενισχύουν σημαντικά κάθε πρωτοβουλία. Πως για το μπροστά όλων μας υπάρχει σχέδιο, αισιοδοξία αλλά και στήριξη.
Εταιρεία Παραγωγής: FOSS PRODUCTIONS