To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Νέα Black Friday καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ

Ogilvy: Νέα Black Friday καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ

Το Black Friday αποτελεί το πιο σημαντικό εμπορικό γεγονός για τα retail brands και είναι ένας θεσμός στον οποίο ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ξεχωρίζει κάθε χρόνο, χάρη στις ανταγωνιστικές προσφορές και υπηρεσίες του. Αν και είναι μια εποχή στην οποία όλοι επιλέγουν να κάνουν χιούμορ, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παίρνει το Black Friday στα σοβαρά - και αυτό φαίνεται στη νέα του καμπάνια «Σοβαρό Black Friday»,  που φέρει την υπογραφή της Ogilvy.

Με έμπνευση τις σειρές εποχής, που τα τελευταία χρόνια κυριαρχούν στους τηλεοπτικούς δέκτες μας και οι οποίες χαρακτηρίζονται από δραματική ατμόσφαιρα και ερμηνείες, η φετινή καμπάνια δεν αστειεύεται. Και αυτό ακριβώς είναι που την κάνει σοβαρά αστεία.

Η main ταινία μάς ταξιδεύει στην ελληνική επαρχεία του 1950, με τον νεαρό Προκόπη να καταφτάνει ανάστατος στο υποστατικό του έμπιστου φίλου του, Στεφανή, με ένα πολύ σοβαρό μαντάτο: το Ρηνιώ, η αγαπημένη του Στεφανή, εθεάθη μαζί με τον Σαράντο… να ψωνίζουν smartphone στον ΓΕΡΜΑΝΟ σε αποκλειστική προσφορά. Χάρη στις αληθοφανείς ερμηνείες, το εντυπωσιακό set design και τη στοχευμένη σκηνοθεσία, αποτέλεσμα είναι μία σοβαρή ταινία γεμάτη χιούμορ, που ξεχωρίζει μέσα στο διαφημιστικό clutter του Black Friday.

Το βασικό τηλεοπτικό ωστόσο είναι μόνο η αρχή του δράματος: η τραγική ιστορία της καμπάνιας ξεδιπλώνεται μέσα από επιπλέον ταινίες, ραδιοφωνικό spot, αναφορές καθώς και πληθώρα digital υλικών. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Μπάμπης Μακρίδης, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Green Olive Films.