To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Νέα επικοινωνία για την Autohellas Hertz

Ogilvy: Νέα επικοινωνία για την Autohellas Hertz

Δολάρια Σιγκαπούρης; Συλλεκτικές κάρτες Oου-Γκιλ-Βι; Λάδι Λακωνίας; Βασιλικοί χουρμάδες; Crypto; Μία αγκαλιά; Μια καλή χειρονομία;

Θα μπορούσαμε να σκεφτούμε πολλούς εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής για την ενοικίαση αυτοκινήτου. Στην Autohellas Hertz όμως, ο εναλλακτικός τρόπος πληρωμής είναι τα μίλια του προγράμματος AEGEAN Miles+Bonus.

Η Ogilvy παρουσιάζει τη νέα καμπάνια της Autohellas Hertz, σε σκηνοθεσία Xρήστου Κανάκη και παραγωγή της Foss.