To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Νέα επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz

Ogilvy: Νέα επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz

Η νέα επικοινωνία της Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz, έχει κάτι το απίστευτο και όμως αληθινό.

Η καμπάνια καλεί τον κόσμο να μάθει για τις παροχές του «πιο απίστευτου Ευέλικτου Leasing» της αγοράς μέσα από ένα ιδιαίτερο τηλεπαιχνίδι. Εμπνευσμένοι από το social media trend «2 Αλήθειες & 1 Ψέμα!» δημιουργήσαμε δύο επεισόδια τηλεπαιχνιδιού, σε παραγωγή Foss Productions και σκηνοθεσία Βαγγέλη Μαρτίνου. Το concept παρωδίας τηλεπαιχνιδιού «σανίδωσε» ο απολαυστικά αστείος stand-up comedian & παρουσιαστής, Διονύσης Ατζαράκης, σε ρόλο πληθωρικού και ελαφρώς καυστικού παρουσιαστή. Απέναντί του, δυο παίκτες, οι οποίοι στο άκουσμα τριών εξίσου απίστευτων και ταυτόχρονα πιθανών δεδομένων - τόσο για τα προσωπικά του, αλλά κυρίως για το FlexDrive - καλούνται να βρουν ποιο είναι το ψέμα. Στο μοναδικό λοιπόν τηλεπαιχνίδι, οι παίκτες συνειδητοποιούν έκπληκτοι ότι τα προνόμια που θεωρούσαν πως παραείναι καλά, είναι τελικά αληθινά με το FlexDrive της Autohellas Hertz! 

Την digital καμπάνια πλαισιώνουν PR ενέργειες, με native αρθρογραφία σε επιλεγμένα sites και δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου στα SoMe του Δ. Ατζαράκη, διατηρώντας τον χιουμοριστικό και παιχνιδιάρικο χαρακτήρα της.