To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Νέα καμπάνια για την Autohellas Hertz και το Hertz Leasing

Ogilvy: Νέα καμπάνια για την Autohellas Hertz και το Hertz Leasing

Οι αποφάσεις στη ζωή είναι πολλές. Ποια είναι, όμως, η καλύτερη απόφαση όταν πρόκειται για το leasing αυτοκινήτου; Σε αυτό το ερώτημα έρχεται να απαντήσει η Ogilvy με τη νέα καμπάνια που δημιούργησε για την Autohellas Hertz, με τη σκηνοθετική ματιά του Στάθη Μουρδουκούτα, σε παραγωγή Topcut Modiano.

Μέσα από 3 διαφορετικούς πρωταγωνιστές και 3 διαφορετικά ερωτήματα ζωής, με τα οποία μπορούν όλοι να ταυτιστούν αλλά όχι να βρουν απάντηση με σιγουριά, μας επιβεβαιώνει πως τελικά υπάρχει μία απόφαση για την οποία μπορούν όλοι να είναι σίγουροι, το Hertz Leasing. Αφού είναι «Πάντα η καλύτερη απόφαση».

Αυτό είναι και το επικοινωνιακό μήνυμα της καμπάνιας, το οποίο ενθαρρύνει το κοινό για την επιλογή του. Και υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό. Η ασφάλεια που προσφέρει ο ειδικός της Autohellas Hertz με το να είναι πάντα δίπλα στον πελάτη, τα μίλια εξαργύρωσης από το Miles+Bonus της AEGEAN, οι Bonus πόντοι της Alpha Bank αλλά και το Hertz Connect app.

TAGS: Ogilvy Group