Ogilvy: Νέα καμπάνια για το EurolifeSYN+
Καθένας από εμάς στη ζωή του δεν είναι μόνο ένα πράγμα. Είναι πολλά. Αυτή είναι η αλήθεια που επικοινωνούμε μέσα από τη νέα καμπάνια που δημιουργήσαμε για την Eurobank και την Eurolife FFH για το νέο πρόγραμμα συνδυαστικών εκπτώσεων EurolifeSYN+. Πρωταγωνιστής μας, ένας χαρακτήρας που θα μπορούσε να είναι ο μέσος καταναλωτής: ο Κωνσταντίνος Βαρνάκης. Που είναι γνωστός όμως και ως Κώστας… ή και ως Κωστάκης, Costinho, ο «από πάνω» για τον γείτονα, «μπαμπάς», ακόμα και ως Παναγιώτης για τον μηχανικό που δεν έχει μάθει ακόμη το όνομά του. Η επικοινωνία καλεί το κοινό που -σαν τον Κώστα- είναι πολλά, να προστατεύσει όλα όσα είναι με το EurolifeSYN+. Γιατί με αυτόν τον τρόπο θα συνδυάσει προστασία και όφελος με εκπτώσεις που φτάνουν έως και 15%.
Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την Foss Productions και σε σκηνοθεσία Χρήστου Κανάκη.