To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Nέα καμπάνια της AbbVie για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα

Ogilvy: Nέα καμπάνια της AbbVie για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα

«ώΡΑ να γίνουν εύκολα», λέει η AbbVie, η παγκόσμια βιοφαρμακευτική εταιρεία, στους ασθενείς με Ρευματοειδή Αρθρίτιδα, με τη νέα καμπάνια ενημέρωσης που δημιούργησε η Ogilvy.

Η εκστρατεία για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα (ΡΑ) εντάσσεται στη δέσμευση της AbbVie να συνδράμει στην ενημέρωση των ασθενών, ώστε να δουν τη νόσο στις σωστές διαστάσεις και σε συνεργασία με τον ρευματολόγο τους να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους.

Η δημιουργική ιδέα είναι εμπνευσμένη από τις δυσκολίες που βιώνουν οι ασθενείς, καθώς η ΡΑ είναι μία πάθηση που μπορεί να κάνει ακόμη και τις απλές, καθημερινές κινήσεις τους να φαντάζουν δύσκολες. Για έναν ασθενή με ΡΑ οι διαστάσεις μεγεθύνονται, καθώς η σκάλα φαίνεται σκαλάΡΑ, ακόμη κι αν έχει μόλις λίγα σκαλιά. Η πόρτα γίνεται πορτάΡΑ, αφού νιώθει ότι ζυγίζει τόνους, καθώς την ανοίγει, ενώ και η κούπα μετατρέπεται σε κουπάΡΑ και φαντάζει ασήκωτη. Όπως η «ΡΑ» ως συλλαβή όταν προστεθεί στο τέλος μίας λέξης μεγεθύνει τη σημασία της, έτσι και η ΡΑ ως πάθηση μεγεθύνει τις δυσκολίες που βιώνει ένας ασθενής στις καθημερινές του δραστηριότητες. 

Η AbbVie καλεί τον ασθενή να κάνει τα πράγματα στη ζωή του και πάλι εύκολα, προτρέποντάς τον να επισκεφθεί τον ρευματολόγο του και να διαμορφώσουν μαζί το πλαίσιο διαχείρισης,  ώστε να θέσουν τη νόσο στις σωστές διαστάσεις.

Η καμπάνια ενημέρωσης παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου, πλαισιώνεται από το ενημερωτικό site www.ora-na-ginoun-eukola.gr και το ταξίδι της ενημέρωσης θα συνεχιστεί με PR και digital ενέργειες για την ευρύτερη διάδοση του μηνύματος.