To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Νέα καμπάνια για ΕΟΤ & AEGEAN

Ogilvy: Νέα καμπάνια για ΕΟΤ & AEGEAN

Κάνοντας scroll στα social media, όλοι έχουμε δει όμορφα, στιλιζαρισμένα και επαναλαμβανόμενα posts από τα ίδια πανέμορφα μεν, αναμενόμενα δε, μέρη της Ελλάδας.

Και επειδή η Ελλάδα δεν είναι μόνο οι γνωστές τοποθεσίες που κυκλοφορούν συνεχώς στα social media, αλλά πολλά περισσότερα, η νέα καμπάνια συνδιαφήμισης του ΕΟΤ και της AEGEAN σε παραγωγή Foss και σκηνοθεσία Βαγγέλη Μαρτίνου, αναλαμβάνει να δείξει στο κοινό 6 χωρών του εξωτερικού,  κάποιες από τις πιο άγνωστες και διασκεδαστικές εμπειρίες που μπορεί να απολαύσει κάποιος στην επόμενή του επίσκεψη.

Από βουτιές στα κρυστάλλινα νερά μιας βάθρας, στο αγνάντεμα του ατελείωτου ορίζοντα των βουνών της Hπείρου, η Ελλάδα έχει πολλά να δείξει και να μοιραστεί, αρκεί να ακολουθήσουμε τον ΕΟΤ και την AEGEAN και να κάνουμε Share the Rare.