Ogilvy: Νέα καμπάνια για την MSD Ελλάδος
Μια νέα καμπάνια επικοινωνίας δημιουργήθηκε από την Ogilvy για λογαριασμό της MSD Ελλάδος, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τον καρκίνο του πνεύμονα.
Κεντρικό άξονα της επικοινωνίας αποτελούν παλιά αλλά γνώριμα αντικείμενα και στιγμές που έχουν ζήσει οι άνθρωποι ηλικίας 50 ετών και άνω. Μέσα από outdoors, βίντεο και υλικά για τα social media, αναμνήσεις του παρελθόντος ζωντανεύουν ξανά για να θυμίσουν σε ένα κοινό που έχει ζήσει πολλά ότι μπορεί να ζήσει ακόμα περισσότερα, υπογραμμίζοντας την αξία της πρόληψης στον καρκίνο του πνεύμονα.
Η καμπάνια οδηγεί στην επίσημη σελίδα της MSD Ελλάδος, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για τα συμπτώματα του καρκίνου του πνεύμονα, τους παράγοντες κινδύνου και τις ομάδες υψηλού κινδύνου, ώστε να προβούν στις κατάλληλες προληπτικές ενέργειες.
