To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Νέα καμπάνια για το rebranding της Eurobank

Ogilvy: Νέα καμπάνια για το rebranding της Eurobank
Η νέα καμπάνια της Ogilvy για το rebranding της Eurobank είναι ένας ύμνος σε αυτούς που πραγματικά χρειάζεται ο κόσμος σήμερα, στους καθημερινούς πρωτοπόρους. Σε αυτούς που αγκαλιάζουν το διαφορετικό, που αναζητούν την πρωτοπορία σε κάθε κίνησή τους και που νοιάζονται για το σύνολο και όχι για τη μονάδα. Οι δικές τους καθημερινές επιλογές, μεγάλες ή μικρές, μας πηγαίνουν όλους μπροστά: Μετακινούνται με ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μειώνουν τους ρύπους. Επιλέγουν και βάζουν στο καλάθι τους ρούχα από ανακυκλώσιμα υλικά. Ανακαλύπτουν κάθε ήπειρο εξάγοντας τα προϊόντα τους. Επιλέγουν να πάνε στη δουλειά με τον πιο πράσινο τρόπο, με το ποδήλατο.

Η καμπάνια μπορεί να ξεκινάει από την τηλεόραση αλλά απλώνεται σε κάθε μέσο, όπου υπάρχουν, μιλούν και ακούν καθημερινοί πρωτοπόροι. Αποτυπώνεται έτσι με κάθε δυνατό τρόπο πως όλα αυτά έρχεται να στηρίξει η Eurobank. Κάθε ενέργεια και πράξη που πάει μπροστά τη σκέψη και τη συμπεριφορά όλων μας. Κάθε μπροστά των ανθρώπων, κάθε μπροστά των επιχειρήσεων. Και το σημαντικότερο είναι πως όλοι μπορούμε και πρέπει να είμαστε καθημερινοί πρωτοπόροι. Την παραγωγή ανέλαβε η εταιρεία Foss Productions και τη σκηνοθεσία οι Cook & Waiter (Άκης Πολύζος και Αυρήλιος Καρακώστας).