To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy One: Case Study η Viber Καμπάνια Στεγαστικών Δανείων της Eurobank

Ogilvy One: Case Study η Viber Καμπάνια Στεγαστικών Δανείων της Eurobank

Ως case study ανέδειξε την καμπάνια προώθησης Στεγαστικών Δανείων η Rakuten Viber, την οποία υλοποίησε η Ogilvy One για λογαριασμό της Eurobank. Η καμπάνια ξεπέρασε κατά 338% το benchmark της ελληνικής αγοράς σε όρους click-through-rate (CTR), αποδεικνύοντας την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής και της δημιουργικότητας που χρησιμοποιήθηκαν.

Οι ομάδες της Ogilvy One και της Eurobank, αξιοποιώντας στρατηγικά τις διαφημιστικές επιλογές που προσφέρει η Rakuten Viber, πέτυχαν πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές και περισσότερα από 29.000 clicks, οδηγώντας σε υψηλό engagement και σημαντική αύξηση των online αιτήσεων για στεγαστικά δάνεια στο site της Eurobank.

Ο Θανάσης Παρασκευόπουλος, Head of Performance της Eurobank, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το case study αποτελεί για εμάς μια έμπρακτη απόδειξη της δύναμης ενός messaging καναλιού, όταν αξιοποιείται αποτελεσματικά σε διαφημιστικό επίπεδο, ως βασικός πυλώνας της performance marketing στρατηγικής μας. Ευχαριστούμε θερμά την Ogilvy One και τη Rakuten Viber για την πολύτιμη συνεισφορά τους στην επιτυχία αυτής της καμπάνιας».