To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Πρώτη καμπάνια για την Autohellas Hertz

Ogilvy: Πρώτη καμπάνια για την Autohellas Hertz
Οι ανάγκες μετακίνησης είναι πολύ διαφορετικές για τον καθένα μας. Ιδιώτες, ελεύθεροι επαγγελματίες, γονείς, εκδρομείς ή ακόμα και λάτρεις της ηλεκτροκίνησης, όποιοι κι αν είμαστε, η Autohellas Hertz διαθέτει τις λύσεις που χρειαζόμαστε, για όσο χρόνο τις χρειαζόμαστε, από ενοικίαση αυτοκινήτου για μία μέρα έως και μια μακροχρόνια μίσθωση για όσο θέλουμε εμείς.

Η Ogilvy, σε συνεργασία με τη Foss Productions και την PopUp, που επιμελήθηκε το 3D Production, δημιούργησαν δύο ξεχωριστές ταινίες που παρουσιάζουν το εύρος των επιλογών που προσφέρει ο στόλος της εταιρείας. Οι ταινίες σκοπό έχουν να κάνουν το κοινό να ταυτιστεί με τις υπηρεσίες της Autohellas Hertz, σκιαγραφώντας κάθε φορά διαφορετικές περσόνες και καταστάσεις, αποδεικνύοντας πόσο γρήγορα αλλάζουν οι ανάγκες μας όσο προχωρά η ζωή μας. Η Autohellas Hertz έρχεται πάντα να δώσει τη λύση, με το ιδανικό αυτοκίνητο να εμφανίζεται σαν από μηχανής θεός, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τη χρηστικότητα των υπηρεσιών της.

Η συγκεκριμένη καμπάνια, που είναι η πρώτη τηλεοπτική επικοινωνία της Autohellas Hertz, ανοίγει και στο digital περιβάλλον, ενώ πλαισιώνεται από τη νέα υπογραφή του brand «Wheels4all»