To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy & ZeniΘ: Μια ακόμα συνεργασία για full-funnel Performance Marketing καμπάνια

Ogilvy & ZeniΘ: Μια ακόμα συνεργασία για full-funnel Performance Marketing καμπάνια

Η ZeniΘ σε συνεργασία με τις Social & Performance ομάδες της Ogilvy πραγματοποίησαν τη στρατηγική και το πλάνο επικοινωνίας για τον διαγωνισμό με δώρο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο Fiat 500e.

Έχοντας ως στόχο την ολιστική digital προσέγγιση για όλο το φάσμα του διαγωνισμού, η στρατηγική επιλογή των καναλιών ενεργοποίησης σε Meta, TikTok, Google αλλά και Programmatic συνδυάστηκε με δημιουργία original περιεχομένου, προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε μέσου.

Το πλάνο επικοινωνίας, ακολουθώντας full-funnel στρατηγική, χωρίστηκε σε awareness/consideration αλλά και σε lead generation πρακτικές. Αξιοποιήθηκαν όλες οι δυνατότητες σε κάθε πλατφόρμα με όλα τα διαθέσιμα formats και features, αξιοποιώντας παράλληλα trending visual/content insights & πρακτικές ανά μέσο. Από πλευράς Performance, ορισμένα από αυτά ήταν:

  • Eνσωμάτωση των Search ads και ενεργοποίηση της νέας Smart Performance Campaign στο TikTok.

  • Λειτουργία της Performance Max Campaign σε Google.

Πρόκειται για τις τελευταίες και αυτοματοποιημένες αντιστοίχως προσθήκες στα ανωτέρω μέσα, που στόχο έχουν να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα και επιτυχία σε μια performance marketing καμπάνια. Ταυτόχρονα, υλοποιήθηκε η διαδικασία μέτρησης και καταγραφής των lead forms στη συγκεκριμένη landing page ώστε να υπάρχει αξιολόγηση και ανάλυση του CPΑ συγκριτικά με τους αρχικούς στόχους.

Τέλος, ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στο on-page SEO για την βελτιστοποίηση του Landing Page, συνεισφέροντας έτσι σημαντικά στην οργανική επισκεψιμότητα του διαγωνισμού.