To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Old Spice: Νέα social media και influencers καμπάνια

Old Spice: Νέα social media  και influencers καμπάνια

Η Black Pencil του Publicis Groupe Greece δημιούργησε τη νέα social media και influencers καμπάνια για τo Old Spice, με κεντρικό μήνυμα «Μαν, μύρισε όπως σου αρέσει!». Η νέα καμπάνια εστιάζει στη σχέση πατέρα και γιου και δείχνει πως παρόλο που ο γιος ακολουθεί τις τάσεις της δικής του εποχής, η αγάπη μεταξύ τους παραμένει ίδια. Στόχος της καμπάνιας είναι η αύξηση της απήχησης του brand και η ανάδειξη της νέας εποχής του, μέσα από τη νέα σειρά προϊόντων Old Spice Restart & Old Spice Ultra Defence, με ακαταμάχητα αρώματα που δε γνωρίζουν κανένα όριο και «πρέπει».


Σε μια σειρά από Instagram video posts, οι influencers της καμπάνιας δέχονται ένα τηλεφώνημα από τον πατέρα τους, ο οποίος αναπολεί τι έκανε στην ηλικία του γιου του και οι influencers καλούνται να απαντήσουν με τα δεδομένα της σημερινής εποχής. Το «Κόκκινο Τηλέφωνο» του Old Spice μέχρι στιγμής έχει σηκώσει ο Αλέξανδρος Τσουβέλας και ο Edward Στεργίου, οι οποίοι με τον δικό τους μοναδικό τρόπο παρουσιάζουν το Restart του Old Spice. Ποιος θα είναι ο επόμενος που θα σηκώσει το «Κόκκινο Τηλέφωνο»; Την influencer καμπάνια χειρίστηκε η MSL του Publicis Groupe Greece, την παραγωγή των videos επιμελήθηκε η Bezier, ενώ η media στρατηγική εκπονήθηκε από τη Starlink του Publicis Groupe Greece.



TAGS: Publicis