ΟΠΤΙΜΑ: Συνεργασία με BBDO και g360
Nέα διαφημιστική καμπάνια με την υπογραφή της BBDO αναμένεται να παρουσιάσει στα τέλη του μήνα η ΟΠΤΙΜΑ για το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές».
Η καμπάνια, που θα περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, digital παρουσία και άλλες εκτελέσεις, εντάσσεται στο ευρύτερο επαναλανσάρισμα του προϊόντος στην αγορά και στη νέα στρατηγική επικοινωνίας του τυριού, που έχει στόχο να εκπαιδευτεί ο καταναλωτής στη διευρυμένη χρήση του, όχι απλά ως αλειφόμενο, αλλά ως ένα πολυχρηστικό, νόστιμο και θρεπτικό φρέσκο τυρί με χαμηλά λιπαρά, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δεκάδες τρόπους στο καθημερινό τραπέζι.
Μάλιστα, το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» κυκλοφορεί τώρα σε νέο κύπελλο που κλείνει με αλουμινόφυλλο, ενώ έχει ανανεωθεί η ετικέτα του, τόσο ως προς το logo όσο και το εικαστικό του, με την υπογραφή της g360.
Στόχος είναι να τονιστεί η εντοπιότητα, η παράδοση και η αυθεντι- κότητα του brand, υπενθυμίζοντας στον καταναλωτή πως πρόκειται για φρέσκο τυρί με πιστοποίηση ΠΟΠ. Παράλληλα, λανσαρίστηκαν πρόσφατα και νέες μεγαλύτερες συσκευασίες (1kg), με στόχο την πιο επιθετική ανάπτυξη στο χώρο του HORECA. Υπενθυμίζεται πως η ΟΠΤΙΜΑ ενέταξε το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» στο χαρ- τοφυλάκιό της τον Οκτώβριο του 2017 με την εξαγορά της Δομοκός Α.Ε.
Μέσα σε αυτό το διάστημα προχώρησε σε μια σημαντική επέν- δυση στο σχετικό εργοστάσιο, η οποία έφτασε το 2018, τα 2,5 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία κατάφερε μέσα σε 12 μήνες να πετύχει την επιστροφή της Δομοκός Α.Ε. σε κερδοφορία (EBITDA 450.000 ευρώ το 2018, έναντι -160.000 ευρώ το 2017), ενώ
πλέον θέτει πιο ψηλά τον πήχυ για το προϊόν, έχοντας σημαντικά σχέδια ανάπτυξης τόσο για την Ελλάδα
όσο και το εξωτερικό.
Η καμπάνια, που θα περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, digital παρουσία και άλλες εκτελέσεις, εντάσσεται στο ευρύτερο επαναλανσάρισμα του προϊόντος στην αγορά και στη νέα στρατηγική επικοινωνίας του τυριού, που έχει στόχο να εκπαιδευτεί ο καταναλωτής στη διευρυμένη χρήση του, όχι απλά ως αλειφόμενο, αλλά ως ένα πολυχρηστικό, νόστιμο και θρεπτικό φρέσκο τυρί με χαμηλά λιπαρά, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δεκάδες τρόπους στο καθημερινό τραπέζι.
Μάλιστα, το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» κυκλοφορεί τώρα σε νέο κύπελλο που κλείνει με αλουμινόφυλλο, ενώ έχει ανανεωθεί η ετικέτα του, τόσο ως προς το logo όσο και το εικαστικό του, με την υπογραφή της g360.
Στόχος είναι να τονιστεί η εντοπιότητα, η παράδοση και η αυθεντι- κότητα του brand, υπενθυμίζοντας στον καταναλωτή πως πρόκειται για φρέσκο τυρί με πιστοποίηση ΠΟΠ. Παράλληλα, λανσαρίστηκαν πρόσφατα και νέες μεγαλύτερες συσκευασίες (1kg), με στόχο την πιο επιθετική ανάπτυξη στο χώρο του HORECA. Υπενθυμίζεται πως η ΟΠΤΙΜΑ ενέταξε το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» στο χαρ- τοφυλάκιό της τον Οκτώβριο του 2017 με την εξαγορά της Δομοκός Α.Ε.
Μέσα σε αυτό το διάστημα προχώρησε σε μια σημαντική επέν- δυση στο σχετικό εργοστάσιο, η οποία έφτασε το 2018, τα 2,5 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία κατάφερε μέσα σε 12 μήνες να πετύχει την επιστροφή της Δομοκός Α.Ε. σε κερδοφορία (EBITDA 450.000 ευρώ το 2018, έναντι -160.000 ευρώ το 2017), ενώ
πλέον θέτει πιο ψηλά τον πήχυ για το προϊόν, έχοντας σημαντικά σχέδια ανάπτυξης τόσο για την Ελλάδα
όσο και το εξωτερικό.