To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Όταν το μιούζικαλ συνάντησε τη διαφήμιση

Ogilvy: Όταν το μιούζικαλ συνάντησε τη διαφήμιση

Κάτι μας έστειλε η COSMOTE. Μια νέα εποχή ξεκινά: η ομιλία στα κινητά είναι πλέον δωρεάν, για πάντα, προς όλους. Για αυτό στην Ogilvy αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια εορταστική διαφήμιση. Και τι πιο εορταστικό και αισιόδοξο από ένα κλασικό μιούζικαλ;

ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Όμως πόσο εύκολο είναι να φτιάξεις ένα κανονικό μιούζικαλ για την ελληνική διαφήμιση;

Η πρόκληση για εμάς στην Ogilvy ήταν πολύ μεγάλη για να την αρνηθούμε. Έτσι ξεκινήσαμε μια πρωτόγνωρη, απολαυστική, δημιουργική διαδρομή που περιλάμβανε ώρες σχεδιασμού, οντισιόν σε εκατοντάδες χορευτές, ηχογραφήσεις με τραγουδιστές, ορχήστρα και ηθοποιούς, και ατέλειωτες ώρες προβών της χορογραφίας.

Η ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΗ ΟΜΑΔΑ




Η δημιουργική ιδέα της Ogilvy υλοποιήθηκε σε σκηνοθεσία Βασίλη Μπουραντά, ενώ τη διεύθυνση φωτογραφίας ανέλαβε ο Γιάννης Γεωργίου, σε παραγωγή της TopCut-Modiano, με επικεφαλής τον Πάκο Καράμπαμπα.

Η μουσική διεύθυνση και διασκευή ορχήστρας και χορωδίας είναι του Αλέξιου Πρίφτη και η ηχογράφηση έγινε στα studio Sierra σε παραγωγή της Music For Ads. Το κομμάτι που ακούγεται είναι το πασίγνωστο America από το West Side Story των Leonard Bernstein και Stephen Sondheim, ενώ η χορογραφία είναι του Κυριάκου Κοσμίδη και του Rossen Mihailov.

Η ταινία αξιοποιεί το ταλέντο 52 χορευτών, ενώ το μουσικό κομμάτι ερμηνεύεται από ορχήστρα 16 μουσικών και χορωδία 10 τραγουδιστών.