Orange Advertising: Στον «αέρα» η καμπάνια για το Πρόγραμμα Διανομής Φρούτων, Λαχανικών και Γάλακτος
Η καμπάνια περιλαμβάνει 45 τηλεοπτικά σποτ και 45 ραδιοφωνικά σποτ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η καμπάνια περιλαμβάνει 45 τηλεοπτικά σποτ και 45 ραδιοφωνικά σποτ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Με στόχο να υπογραμμίσει την πάγια θέση της ως μια εταιρεία που νοιάζεται έμπρακτα για τις ανάγκες, τις επιθυμίες και γενικότερα τη βελτίωση της ζωής των καταναλωτών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Με κεντρικό μήνυμα «Ruffles, Ζήσ’ το all the wave»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Σε αυτήν την καμπάνια, η H&M γιορτάζει το νέο κίνημα ανδρικών ενδυμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Με κεντρικό μήνυμα «Η αλήθεια βρίσκεται #KapouStiMesi».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Τρέχει σε περισσότερες από 10 χώρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Οι πρωταγωνίστριες της καμπάνιας τιμούν την πλούσια κληρονομιά του καλλιτέχνη και μας εμπνέουν να εκφραζόμαστε με την ενέργειά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Με κύριο μήνυμα “Ώρα για Έργο”, η ERGO Ασφαλιστική προτρέπει τον καταναλωτή να δράσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η νέα καμπάνια της αλυσίδας βάζει σε προτεραιότητα τον άνθρωπο και το περιβάλλον, στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο υπογραμμίζοντας πως η η βιώσιμη επιχειρηματικότητα είναι μονόδρομος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η επικοινωνία περιλαμβάνει τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα και online μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Από την πρώτη εμφάνιση της σειράς μέχρι σήμερα, το Gran Turismo πάντα προσέφερε μια εμπειρία όπου ξεπερνά τις πίστες των αγώνων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory