
MullenLowe Athens και Έκτορας Μποτρίνι δημιουργούν για την Adoro
H νέα καμπάνια είναι ήδη στον αέρα με πρωταγωνιστή τον γνωστό σεφ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα καμπάνια είναι ήδη στον αέρα με πρωταγωνιστή τον γνωστό σεφ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ένα δυναμικό μήνυμα η ΙΚΕΑ μας προσκαλεί να υιοθετήσουμε μικρές αλλαγές για μία βιώσιμη ζωή στο σπίτι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροβάλλει τη νέα συνδρομητική υπηρεσία του Skroutz που προσφέρει δωρεάν μεταφορικά στις online αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε WeareRecipe, ProDigi και Speak Up!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνιστή και Brand ambassador τον ηθοποιό Γιάννη Τσιμιτσέλη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πράσινο δίκτυο που παίρνει ενέργεια από τον ήλιο στο νησί της Αμμουλιανής και δίνει 100% πράσινη ενέργεια στην τοπική κοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βασικό μήνυμα «Αρχίζει το ματς», η Novibet μας συστήνει τη νέα καμπάνια της, την οποία συναντάμε σε τηλεοπτικό, ραδιοφωνικό, digital και social media περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μοναδική καμπάνια της Λουξ, «πλάι-πλάι», που της χάρισε την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία, είναι αφιερωμένη στα 70 χρόνια πορείας και ιστορίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέο τηλεοπτικό spot με ιδιότυπο χιούμορ και αντίστοιχη σκηνοθετική προσέγγιση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σειρά mini διαδικτυακών μαθημάτων με τον Χάρη Ρώμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ3 πρωταθλητές «από το σκοτάδι στο φως»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διεθνείς τουριστικές διαδικτυακές πύλες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory