 
            
            
        Παπαστράτος: «Μαζί, σβήνουμε και το παράνομο τσιγάρο»
Νέα καμπάνια ενημέρωσης για τα παράνομα τσιγάρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Νέα καμπάνια ενημέρωσης για τα παράνομα τσιγάρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Το «ευχαριστώ» του Κωνσταντίνου Αργυρού στον πατέρα του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Για τα πρώτα σποτ της καμπάνιας χειμερινού τουρισμού, μίλησε σε συνέντευξή του, ο Υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Με ελληνικούς υπότιτλους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η επικοινωνία, την οποία υπογράφει η Ogilvy, περιλαμβάνει YouTube video, social media, ραδιόφωνο, έντυπα και online μέσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Με νέα δώρα και αυτή την εβδομάδα 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Για την καλλιτεχνική περίοδο 2021-2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η νέα καμπάνια για την Bonduelle
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Με αφορμή την φετινή Black Friday, η GOD Re-inventing Creativity in the digital age, δημιούργησε την καμπάνια notos BLACK FRIDAY.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Για 4η συνεχή χρονιά, η Day6 δημιουργεί για τη RAVENNA μια ιδιαίτερη και πρωτότυπη, διαφημιστική καμπάνια Black Week.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η Westnet, μέλος του Ομίλου Olympia, έλαβε Χρυσή διάκριση στα διεθνή βραβεία MarCom Awards 2021 για την καμπάνια προϊόντων οικιακού κλιματισμού της AUX στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Σε παραγωγή της Foss Productions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
 
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
 
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
 
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
 
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
 
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
 
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
 
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory