DigitalWise: Nέα καμπάνια για την Thermogas
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το εμβληματικό ιταλικό ποτό παρουσίασε, την μικρού μήκους ταινία «Fellini Forward», στο 78ο Διεθνές Φεστιβάλ Βενετίας και η οποία θα είναι διαθέσιμη μέσω της πλατφόρμας Cinobo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tρέχει σε τηλεοπτικά και digital μέσα, ενώ προβλήθηκε και σε επιλεγμένες αίθουσες των κινηματογράφων Village της Αττικής, στην ταινία James Bond, No Time To Die.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα καμπάνια για τις λύσεις leasing της LeasePlan
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H πρεμιέρα της πολυαναμενόμενης ταινίας πραγματοποιήθηκε και στην Ελλάδα, όπου λαμπεροί καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ξεδιψάσουν με μια δροσιστική Heineken.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα ανατρεπτική επικοινωνία για το παραδοσιακό, τετράμηνης ωρίμανσης τυρί της ΦΑΓΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aναλαμβάνει την επικοινωνία του portfolio των προϊόντων της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος της καμπάνιας #YouMustToo είναι να τονίσει τη σημασία της πρόληψης του καρκίνου του μαστού, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η λαχτάρα της επιστροφής στα θρανία, η χαρά, η συγκίνηση, ο ενθουσιασμός… όλα τα συναισθήματα μιας καινούργιας αρχής, χωράνε στη νέα επικοινωνία του Public που φέρει την υπογραφή της 4 Wise Monkeys
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο τηλεοπτικό για το Kerrygold Regato βρίσκεται ήδη στον αέρα με την υπογραφή της MullenLowe Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory