Wunderman Thompson: Καμπάνια για τη JDE και τον νέο Bravo Πολίτικο
Δημιούργησε, για τον νέο Bravo Πολίτικο, μια ιστορία με χιούμορ και έξυπνους διαλόγους εμπνευσμένους από την πολίτικη κουλτούρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιούργησε, για τον νέο Bravo Πολίτικο, μια ιστορία με χιούμορ και έξυπνους διαλόγους εμπνευσμένους από την πολίτικη κουλτούρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπογράφει την ταινία με τίτλο «Το άγχος δεν γράφει ποτέ καλά», που παίζει ήδη στους κινηματογράφους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε concept «Το παιχνίδι όπως θα ήθελες να είναι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε την επικοινωνία του ελληνικού τμήματος, με νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πρωταγωνιστές της ανακαλύπτουν αυτό που έχει σημασία και αξία για τη ζωή τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιούργησε μια ιστοσελίδα και νέα βίντεο που έχουν ως στόχο να κινητοποιήσουν τους πολίτες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα «εξοργιστικά» βίντεο έχουν ως στόχο να προκαλέσουν δημιουργικά όσους μοιράζονται το πάθος της εταιρείας για την τελειότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ευρηματική καμπάνια σηματοδοτεί την αλλαγή στον τρόπο που ο κόσμος πλέον μπαίνει στο WiFi
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά την επιτυχία της περσινής χρονιάς, η γνωστή καμπάνια επιστρέφει με ένα νέο twist
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια αφορά το τραπεζικό προϊόν Λύση One που λανσάρει η Ελληνική Τράπεζα στην Κύπρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜιλά για όλα εκείνα τα όνειρα που μένουν χωρίς σπίτι, όσο εμείς δεν έχουμε το δικό μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory