#ShareYourGreece: Η νέα καμπάνια της Marketing Greece
Προσκαλεί το ελληνικό κοινό να αναδείξει τη δική του Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσκαλεί το ελληνικό κοινό να αναδείξει τη δική του Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Trident έδωσε «γεύση» στην καθημερινότητα φέρνοντας το χρώμα σε σημεία της πόλης τα οποία μεταμόρφωσε προσφέροντας μια νέα πνοή θετικής διάθεσης και αισθητικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒασισμένη στο ίδιο το DNA του brand, την απλότητα και την ειλικρίνεια που μιλάει απλά και ξεκάθαρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Revoil γιορτάζει στη Χίο με εβδομαδιαίες κληρώσεις και μεγάλα δώρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία φρέσκια, δροσερή επικοινωνία, με κεντρικό μήνυμα «Ζωή σε κάθε στιγμή»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈγινε για πρώτη φορά τοποθέτηση 3D ομοιώματος μήκους τεσσάρων μέτρων του sneaker Supercourt
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνιστούν η διαχρονική αξία της αγάπης, της θαλπωρής, της ασφάλειας και των ξεχωριστών μικρών, μεγάλων στιγμών που δίνουν νόημα στην ζωή μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOgilvy και Μπάρμπα Στάθης μαζί σε κάθε βήμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιούργησε ένα ηχητικό μοντάζ συναισθημάτων που μοσχοβολά Αιγαίο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDigital ενέργεια με δώρο διακοπές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ IWC Schaffhausen ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον κορυφαίο αθλητή Tom Brady.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργώντας έναν υπέροχο χρωματιστό κόσμο, μέσα από τα δύο νέα Rainbow Burgers
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory