Spotify: Πρώτη παγκόσμια audio καμπάνια για την Michelob Ultra
Το Spotify συνεργάζεται με την Budweiser και την Dentsu Aegis Network
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Spotify συνεργάζεται με την Budweiser και την Dentsu Aegis Network
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ H&M αποκαλύπτει την καμπάνια της συλλογής STUDIO A/W 19, “Magical Realism”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ φωτογράφιση έγινε στο ειδυλλιακό Ιταλικό χωριό που ενέπνευσε το όνομα της συλλογής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο FuzeTea σας προσκαλεί να ανακαλύψετε το δικό σας fusion μέσα από νέους γευστικούς συνδυασμούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ιδέα πάνω στην οποία βασίστηκε το σενάριο ήταν το βίντεο να αποτελέσει μια αυτοβιογραφική μικρού μήκους ταινία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα «Είναι ωραίο οι στιγμές να αφήνουν το στίγμα τους στη μνήμη μας, αλλά όχι το περιβάλλον»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε θέμα την αλόγιστη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών, κινητών τηλεφώνων, tablets και υπολογιστών
Aποτυπώνει την καινούργια μέρα για το τραπεζικό περιβάλλον και περιγράφει τον ηγετικό ρόλο της Εθνικής Τράπεζας σε αυτήν τη νέα εποχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέτος συμπληρώνει τα 90 χρόνια και μας καλεί να θυμηθούμε ξανά τις αξίες που μας συνδέουν μαζί του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσκαλεί το ελληνικό κοινό να αναδείξει τη δική του Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Trident έδωσε «γεύση» στην καθημερινότητα φέρνοντας το χρώμα σε σημεία της πόλης τα οποία μεταμόρφωσε προσφέροντας μια νέα πνοή θετικής διάθεσης και αισθητικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒασισμένη στο ίδιο το DNA του brand, την απλότητα και την ειλικρίνεια που μιλάει απλά και ξεκάθαρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory