Νέα καμπάνια του What’s Up από την Ogilvy
Κεντρικό της μήνυμα "όλα αυτά που πρόκειται να έρθουν κρύβονται μέσα στο δικό σου ΤΩΡΑ".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚεντρικό της μήνυμα "όλα αυτά που πρόκειται να έρθουν κρύβονται μέσα στο δικό σου ΤΩΡΑ".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεσβευτής της καμπάνιας ευαισθητοποίησης για την Πολλαπλή Σκλήρυνση επιλέχθηκε ο Κωστής Μαραβέγιας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα "OLIVE YOU: Europe’s finest table Olives" παρουσίασε τις ευρωπαϊκές επιτραπέζιες ελιές στο The International Food & Drink Event (IFE) του Λονδίνου, στις 17-20 Μαρτίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υπογραφή του κορυφαίου Έλληνα φωτογράφου Γιάννη Μπουρνιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνίστριες τις Μαρία Ναυπλιώτου, Έσθερ Μαστρογιάννη, Τζωρτζίνα Λιώση, Μαρίνα Σάττι και Έφη Βράκα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζει δυναμικά την προώθηση της σχεδιάζοντας μια σειρά στρατηγικών ενεργειών και δράσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο τηλεοπτικές ταινίες με αυθεντικούς χαρακτήρες και απολαυστικούς διαλόγους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιορτάζει 10 χρόνια και το καίει… με Πέτρο Γαϊτάνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμα μία διαφήμιση που θα συζητηθεί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια θα «τρέξει» online και offline, περιγράφοντας λύσεις της εταιρείας πληροφορικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία “Matchday in Europe” αναδεικνύει την καμπάνια «For the Fans» της Hyundai
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMας προτρέπει να απολαύσουμε τη ζωή όπως εμείς επιθυμούμε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory