GOD: Νέο σποτ με τον Τ. Αρνιακό για την Daikin
Από τη GOD Re-inventing Communications η νέα καμπάνια για τις αντλίες θερμότητας Daikin Altherma της Daikin Hellas με πρωταγωνιστή τον Τάσο Αρνιακό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τη GOD Re-inventing Communications η νέα καμπάνια για τις αντλίες θερμότητας Daikin Altherma της Daikin Hellas με πρωταγωνιστή τον Τάσο Αρνιακό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική βιομηχανία χρωμάτων VECHRO, σχεδίασε και υλοποίησε τον Σεπτέμβριο την καμπάνια «Vechro goes to the Mall» με αφορμή το λανσάρισμα του νέου της χρωματολογίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή την καμπάνια μόνο εάν είχες χαθεί… θα την έχανες!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Κρέατος (ΕΔΟΚ) κάνει λόγο για προκλητική δυσφήμιση του ελληνικού κρέατος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα καμπάνια της nrg – μετά την εξαγορά της από τη Motor Oil – είναι εδώ και λίγες ημέρες στον αέρα με δύο νέες ταινίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται το νέο διαφημιστικό σποτ της ελληνικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μασούτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ EasyJet λανσάρει μια νέα καμπάνια που στοχεύει στη συναισθηματική πλευρά των καταναλωτών, ώστε να δημιουργήσει μια ισχυρότερη σύνδεση μαζί τους και να προσφέρει ώθηση στο brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Tommy Hilfiger γκρουπ το οποίο ανήκει στην PVH Corp. ανακοινώνει την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια TOMMY JEANS για το φθινόπωρο του 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τελευταία έκδοση της νέας παγκόσμιας marketing καμπάνιας της Heineken, εστιάζει στις μοναδικές στιγμές που χαρίζει στους φιλάθλους το UEFA Champions League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα digital καμπάνια από τη Misko με πρωταγωνιστή τον γνωστό σεφ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Mikel αποκτούν νέο cup, νέο look, νέα εταιρική ταυτότητα και νέα 360ο επικοινωνία και στις 5 ηπείρους με την υπογραφή της Pollen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα μεγάλη digital καμπάνια της ΔΩΔΩΝΗ για το γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Κλασικό βρίσκεται ήδη στον αέρα και προσκαλεί το κοινό να ταξιδέψει στη μαγευτική Ήπειρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory