“What the Black is going on?” - Black Friday στο ΠΛΑΙΣΙΟ
Tο ΠΛΑΙΣΙΟ προετοιμάζει το έδαφος για τις κορυφαίες προσφορές της χρονιάς, ενώ ταυτόχρονα η ίδια ερώτηση κυριαρχεί στο στόμα όλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο ΠΛΑΙΣΙΟ προετοιμάζει το έδαφος για τις κορυφαίες προσφορές της χρονιάς, ενώ ταυτόχρονα η ίδια ερώτηση κυριαρχεί στο στόμα όλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜην κάνεις τίποτα αν δεν δεις το Μπλακ Φράιντεϊ του Κωτσόβολου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα καμπάνια 360ο για «το banking της δικής σου ζωής»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα πρωτοποριακή καμπάνια του ΕΟΤ που υλοποιείται σε συνεργασία με την Αegean Airlines στο εξωτερικό, προωθεί δυναμικά την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπορεί η τεχνολογία να μας μαγέψει πραγματικά; Η νέα επικοινωνία της Ogilvy για την υπηρεσία COSMOTE Smart Home σίγουρα μπορεί!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ira Media, στηριζόμενη στη ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη και το συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον στην αγορά του marketing και της διαφήμισης, εισάγει στην Ελληνική αγορά την πλατφόρμα Leadmark.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα “This Is Me”, η GOD δημιουργεί μια νέα εκστρατεία για την Helenvita, με στόχο να υπενθυμίσει ότι η ομορφιά και η λάμψη πηγάζουν από την αυτοπεποίθηση που κρύβουμε όλοι μέσα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌταν μία από τις μεγαλύτερες στοιχηματικές εταιρίες χορηγεί μία από τις πιο επιτυχημένες ομάδες στην Ευρώπη η καμπάνια που θα ανακοινώνει αυτή τη συνεργασία θα πρέπει να έχει ένα ειδικό βάρος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈκτακτο γευστικό φαινόμενο έχει κατά-πλήξει τη χώρα. Ξεκίνησε από την Ήπειρο και αναμένεται να θέσει σε λευκό κλοιό γεύσης όλο το μήκος και πλάτος της επικράτειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Santair A.E. ανέθεσε στην SDM την προώθηση της νέας σειράς φορητών απινιδιστών Philips που διαθέτει στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ υπηρεσία online delivery φαγητού από χιλιάδες καταστήματα, efood, παρουσιάζει τη νέα άκρως λαχταριστή του καμπάνια!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ attp, παρέα με τη Bright Shoe, "μαγείρεψε" την καινούργια καμπάνια για το Αλεύρι Αλλατίνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory