«Το Επόμενο Βήμα» από τη μπύρα ALFA
Οι ουσιαστικές ανθρώπινες σχέσεις έρχονται για μία ακόμα φορά στο προσκήνιο μέσα από τη νέα ταινία της μπύρας ΑΛΦΑ, «Το Επόμενο Βήμα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ουσιαστικές ανθρώπινες σχέσεις έρχονται για μία ακόμα φορά στο προσκήνιο μέσα από τη νέα ταινία της μπύρας ΑΛΦΑ, «Το Επόμενο Βήμα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Tommy Hilfiger ανακοινώνει το 2ο επεισόδιο με τίτλο Never Give Up του ντοκιμαντέρ #WhatsYourDrive, το οποίο αποκαλύπτει σταδιακά τον άνθρωπο που βρίσκεται πίσω από τον θρυλικό Βρετανό οδηγό αγώνων ταχύτητας Lewis Hamilton
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MullenLowe Athens δημιούργησε για την TOYOTOMI μία σειρά δέκα τηλεοπτικών σποτ με μικρή διάρκεια, μεστό χαρακτήρα και την κατάλληλη δόση χιούμορ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα ταινία της AMSTEL FREE αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την θέληση και τη δύναμη του να ακολουθείς αυτό που αγαπάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα πολυκαταστήματα “Hondos Center” συμμετέχουν στην παγκόσμια καμπάνια για τη διεκδίκηση της Αφροδίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο τραγούδι του Keengboy που βασίστηκε στην εντυπωσιακή τηλεοπτική καμπάνια της Stoiximan
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Τriumph γιόρτασε την παγκόσμια καμπάνια της #TogetherWeTriumph σε ένα μοναδικό live street art event, σε κεντρικό σημείο της Αθήνας στο Γκάζι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ΜΕΤΑΧΑ κλείνει 130 χρόνια, το 2018, και αποκαλύπτει μια νέα καμπάνια που εκφράζει το όραμά του για την εξερεύνηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι συμβαίνει στο νέο τηλεοπτικό σποτ της Adoro, όταν οι μαθητές ενός School of Taste καλούνται να φτιάξουν ζυμαρικά;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κωτσόβολος παρουσίασε τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια με την υπογραφή της The Newtons Laboratory και κεντρικό μήνυμα «Καλύτερη συσκευή… Καλύτερη Ζωή».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα τρόπαιο, 8 ομάδες, χιλιάδες συναισθήματα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McDonald's λάνσαρε μια νέα καμπάνια στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία υπογραμμίζει τους τρόπους με τους οποίους η νέα εμπειρία πελατών που προσφέρει, κάνει πιο εύκολες τις ζωές των πελατών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory