Νέα καμπάνια από το Wash & Go
Γιορτάζοντας την απροσδόκητη επιτυχία της περσινής ενέργειας My Life My Shampoo, το Wash & Go εγκαινιάζει τον δεύτερο κύκλο ‘’My Life My Shampoo’’.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιορτάζοντας την απροσδόκητη επιτυχία της περσινής ενέργειας My Life My Shampoo, το Wash & Go εγκαινιάζει τον δεύτερο κύκλο ‘’My Life My Shampoo’’.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τηλεοπτική καμπάνια που δημιούργησε η MullenLowe με την πολύτιμη συμβολή της AGG Advertising για λογαριασμό του Συνεταιρισμού ΘΕΣγάλα, βρίσκεται ήδη στον αέρα, με κεντρικό μήνυμα: «Επιστροφή στα απλά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γνωστή μάρκα whiskey Johnnie Walker της Diageo πρόσθεσε μια θηλυκή έκδοση στη γνωστή της μασκότ, που διατηρεί ιστορία 180 χρόνων, σε μια προσπάθεια να τιμήσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της καμπάνιας να αναδείξει τα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει και συνθέτουν την εμπορική της αποτελεσματικότητα και την εμπορική μοναδικότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Henkel Hellas ανακοινώνει την in store καμπάνια «Κερδίζεις Πάντα με προσφορές που σε αγαπούν» και επιβραβεύει τους καταναλωτές της με έως και 50% έκπτωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Calvin Klein παρουσίασε τη νέα της παγκόσμια multi-media διαφημιστική καμπάνια για CALVIN KLEIN JEANS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Dove παρουσιάζει τη νέα καμπάνια «My Beauty, My Say», αποδεικνύοντας μέσα από εννέα ιστορίες αληθινών γυναικών, πως η ομορφιά κάθε γυναίκας είναι προσωπική της υπόθεση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σωματείο Ερμηνευτών Διαφημιστικών Κειμένων Ελλάδας (ΣΕΔΙΚΕ) κάνει… γιόγκα, και για πρώτη φορά στη μακρόχρονη ιστορία του βγάζει στον «αέρα» μια διαφημιστική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παγκόσμια καμπάνια TOMMY JEANS για την Άνοιξη 2018, περιλαμβάνει μία σειρά από millennial influencers, όπως ο ράπερ Christian “King” Combs, τα μοντέλα και μουσικούς Pyper America Smith και Gabriel-Kane Day-Lewis, και τα μοντέλα Diana Silvers, Lina Hoss και Sup Park.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Mastercard συνεργάζεται με τον Pelé για κάτι τελείως διαφορετικό, σε μία σεζόν όπου το UEFA Champions League φιλοξενεί περισσότερες από 70 διαφορετικές εθνικότητες εντός γηπέδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια νέα καμπάνια, με τίτλο “Unconventional Love”, η Moët & Chandon υπενθυμίζει ότι η αγάπη είναι αντισυμβατική και σίγουρα δεν έχει μία μόνο μορφή!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΔΕΛΤΑ δημιούργησε και παρουσιάζει τη νέα σειρά παραδοσιακών ελληνικών τυριών ΔΕΛΤΑ, που παράγονται στο δικό της τυροκομείο στην Ελασσόνα Θεσσαλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory