MullenLowe Athens: Συνεργασία με το Κρις Κρις
Ξεκίνησε με μια καμπάνια που δημιουργήθηκε σε συνθήκες lockdown αλλά με πνεύμα ελεύθερο και αισιόδοξο!
Ξεκίνησε με μια καμπάνια που δημιουργήθηκε σε συνθήκες lockdown αλλά με πνεύμα ελεύθερο και αισιόδοξο!
Με στόχο την ενημέρωση σχετικά με τις τεράστιες προσπάθειες και την κοινωνική ευθύνη που αναλαμβάνει το Ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο στην περίοδο της κρίσης COVID - 19.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεχίζει να στηρίζει την εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση των πρωτόγνωρων συνθηκών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mία Πασχαλινή επικοινωνία διαφορετική από κάθε προηγούμενη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επιμελείται την ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας της εταιρείας προϊόντων καθαριότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ιδιαίτερη αίσθηση έχει προκαλέσει το spot με θέμα την κρίση του κορονοϊού και πώς η ελληνική κοινωνία την βιώνει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα διαφορετικό spot για ένα διαφορετικό Πάσχα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με όχημα το #μένουμε σπίτι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συγγραφείς ανταποκρινόμενοι στην πρόσκληση του ΟΣΔΕΛ, δημιούργησαν μέσα από το σπίτι τους, με δικά τους μέσα, το βίντεο-μήνυμά τους και το μοιράζονται μαζί μα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Oι δυο εταιρείες παρουσιάζουν το πρώτο τηλεοπτικό που τρώγεται!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημιουργημένο από την εταιρεία The Newton's Laboratory με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τον Covid-19
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εμπνευσμένη από το ίδιο το motto της αλυσίδας, “μοναδικός καφές για μοναδικούς ανθρώπους”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory