Νέα καμπάνια από τον Μασούτη
Η νέα καμπάνια του Μασούτη είναι στον «αέρα» με κεντρικό μήνυμα «πάμε Μασούτη και βγαίνουμε πάντα κερδισμένοι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια του Μασούτη είναι στον «αέρα» με κεντρικό μήνυμα «πάμε Μασούτη και βγαίνουμε πάντα κερδισμένοι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο MILKO αυτή τη φορά ταράζει τα νερά με μια νέα, απρόβλεπτη και πρωτοποριακή επικοινωνία σε μορφή animation.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα διαφημιστική επικοινωνία ξεκίνησε από την Κυριακή, στο πλαίσιο επικοινωνίας της τεχνολογίας και της ποιότητας κατασκευής του Kia Sportage.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο, διαφοροποιημένο spot της με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη "ανέβασε" στο ΥouTube η Jumbo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ άμεση εξυπηρέτηση και η απλή και γρήγορη διαδικασία αποζημίωσης που προσφέρουν τα προγράμματα της ΑΧΑ Ελλάδας για την Υγεία βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο νέο επεισόδιο, το δυνατό άρωμα και η μοναδική γεύση του Λουμίδης Παπαγάλος ξυπνάνε μνήμες και αναπολήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποσύρθηκε το διαφημιστικό των Jumbo με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη, ωστόσο θα επανέλθει σύντομα με νέα μουσική. Η διαφήμιση κατέβηκε ήδη από την επίσημη σελίδα των Jumbo στο youtube.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Soho Square Athens εγκαινιάζει την συνεργασία της με την Electronet, αναλαμβάνοντας το πλήρες πρόγραμμα επικοινωνίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην Ελλάδα, η L’Oréal Paris, δημιουργεί μια καμπάνια - ωδή στη διαφορετικότητα της κάθε επιδερμίδας, με το True Match Foundation να βρίσκεται ήδη στον αέρα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ LeasePlan παρουσιάζει τη νέα digital καμπάνια της με τίτλο «Μικρές ιστορίες μεγάλων διαδρομών».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEκστρατεία για τα δικαιώματα καταναλωτών με έμφαση σε 10 κράτη, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Lacta παρουσιάζει την νέα της πολυαναμενόμενη επικοινωνία η οποία επιχειρεί να απαντήσει σε ένα από τα κορυφαία ερωτήματα που έχουν απασχολήσει τον άνθρωπο: «Τι είναι η αγάπη;»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory