
Think Plus: Νέα καμπάνια για την Maki Philosophy
Νέο, ατμοσφαιρικό TV Spot που διεγείρει τις αισθήσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο, ατμοσφαιρικό TV Spot που διεγείρει τις αισθήσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑCream και Alfa μας μιλούν για την ξεχωριστή καμπάνια που εγκαινίασε την συνεργασία τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια τονίζει πως κάποιοι είναι πολλά περισσότερα απ’ όσα δείχνουν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚεντρικό asset της καμπάνιας είναι ένα digital video
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα διαφημιστική καμπάνια για τα ζυμαρικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία Ολυμπιακής Ζυθοποιίας με την Safe Water Sports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια για την σειρά κρασιών της Ελληνικά Κελάρια είναι ήδη στον αέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζει δυναμικά και περνάει σ’ ένα νέο κύκλο ανάπτυξης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕγκαινιάζει τη συνεργασία της με την Alfa
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα η επετειακή καμπάνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα πλαίσια της παγκόσμιας διαφημιστικής της καμπάνιας με θέμα τα νέα ρολόγια Pilot.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα καμπάνια με την υπογραφή της JWT Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory