Η MullenLowe Athens για την Knauf
Νέα καμπάνια σε παραγωγή της Ribeye
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα καμπάνια σε παραγωγή της Ribeye
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Eπετειακή corporate επικοινωνία με κεντρικό σλόγκαν «Τα διαλεκτά μας, για τα SYN.KA.» για τα 40 χρόνια λειτουργίας της αλυσίδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ως πρέσβειρα της καμπάνιας για το ολοκαίνουργιο compact SUV επιλέχθηκε η Κάρα Ντελεβίν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια καμπάνια αφιερωμένη στην αλήθεια για τον ΟΠΑΠ και τα παιχνίδια του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πραγματοποιήθηκε μέσω ενός socialmedia activation χρησιμοποιώντας νέους δημιουργούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Yπογράφει την ταινία που αναδεικνύει το νέο Diesel της Avin
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή τη συμπλήρωση φέτος 100 χρόνων κυκλοφορίας της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το σποτ σηματοδοτεί την έναρξη μιας εκτεταμένης ενέργειας κοινωνικής ευθύνης της τράπεζας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έρχεται να απαντήσει στο ερώτημα «Τι είναι πια αυτό που κάνει τη μπίρα εζα τόσο ξεχωριστή;»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μας ταξιδεύει στα χρόνια του Πέτρου Μάμου, δημιουργού της ιστορικής μπύρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο άσπονδοι γείτονες και μία μάχη χρώμα με χρώμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με πρωταγωνίστρια τη Ντορέττα Παπαδημητρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory