Η McCann για L'Oreal και Hondos Center
Διαφημιστική καμπάνια με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της κακοποίησης των γυναικών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαφημιστική καμπάνια με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της κακοποίησης των γυναικών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ H&M παρουσιάζει τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια “Come Together” σε σκηνοθεσία του Wes Anderson με πρωταγωνιστή τον Adrien Brody.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσία σε ορισμένες συσκευασίες, στο πλαίσιο της φετινής χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Frank & Fame υπογράφει την καμπάνια της νέας εφημερίδας Documento του Κώστα Βαξεβάνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Media Markt κλείνει τα 11 χρόνια δραστηριοποίησης στην ελληνική αγορά και το γιορτάζει με μία ιδιαίτερη καμπάνια...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία πρωτότυπη καμπάνια ενημέρωσης με στόχο την ευαισθητοποίηση για την αξία της ασφάλισης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε πρωταγωνιστή τον Γιάννη Ζουγανέλη βρίσκεται «στον αέρα» η διαφημιστική καμπάνια των αλλαντικών Tostaki από τις Φάρμες Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑRebranding από την Brandexcel, νέα καμπάνια από την GOD και νέες σειρές προϊόντων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μικρότερο ποσοστό σε σχέση με αυτό που έχει καταγραφεί σε Online Καμπάνιες άλλων ευρωπαϊκών χωρών, "κλείδωσε" η μέτρηση Αd-Fraud που υλοποίησε η Phaistos Networks για τη Mindshare.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τον LeBron James να αφηγείται, εξελίσσεται το νέο διαφημιστικό σποτ της Nike Basketball, το οποίο βγήκε στον αέρα, σχεδόν ταυτόχρονα με την έναρξη των υποχρεώσων των Cleveland Cavaliers στο νέο πρωτάθλημα του NBA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια της Nova είναι στον αέρα και παρουσιάζει το νέο θαύμα της μάρκας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η ενσωμάτωση ενός δικτύου των παγκόσμιων ηγετών σκέψης, αφιερωμένο στην προώθηση της επιχειρηματικότητας, τη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη και τις επενδύσεις στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory