
Migato: Νέα καμπάνια για σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017-18
Σε ένα ονειρικό τοπίο μας ταξιδεύει η MIGATO μέσα από τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017-18.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ένα ονειρικό τοπίο μας ταξιδεύει η MIGATO μέσα από τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017-18.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OgilvyOne Athens υπέγραψε τη digital καλοκαιρινή καμπάνια που πραγματοποιήθηκε για τον Nescafé Frappé με τίτλο "Ταξίδι στο χρόνο".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ UEFA έκανε ένα βήμα παραπάνω, σχετικά με τη δέσμευσή της να προωθήσει τη διαφορετικότητα στο ποδόσφαιρο, με τη νέα καμπάνια #EqualGame, η οποία περιλαμβάνει ένα τηλεοπτικό σποτ, website και social δραστηριότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Kit Harington, το νέο πρόσωπο για το DG The One for Men, αντικατοπτρίζει την παιχνιδιάρικη γοητεία, την αυτοπεποίθηση και την έμπνευση του άνδρα Dolce & Gabbana.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Folli Follie παρουσιάζει τη νέα παγκόσμια καμπάνια για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017-18 με πρωταγωνίστρια την ηθοποιό και μοντέλο Κλέλια Ανδριολάτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα «Beauty Has No Labels», η Solid Havas σχεδίασε και υλοποίησε τη φετινή καλοκαιρινή καμπάνια της Dove
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKι εκεί που όλοι στο internet και στα social βγάζουν τον "τέλειο" εαυτό τους, η Diesel γιορτάζει την "ατέλεια"με την καινούρια καμπάνια "Go with the flaw".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΚΑΕ Άρης έδωσε στην δημοσιότητα το επόμενο promo video για τα διαρκείας της νέας σεζόν, στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Παναγιώτης Γιαννάκης και η ομάδα των 80's.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υπογραφή της δημιουργικής ομάδας της Kevin & Marshall
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βραβευμένη με Emmy ηθοποιός Emilia Clarke θα είναι το πρόσωπο του Οίκου Dolce & Gabbana για το άρωμα The One, από το Σεπτέμβριο του 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ιδέα της διαφημιστικής του καμπάνιας απαθανατίζεται από τον Glen Luchford και αποκαλύπτεται μέσα από τις σύγχρονες γυναίκες του οίκου Gucci
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Pandora λανσάρει καμπάνια για τη νέα συλλογή Autumn 2017 που θα εμπνεύσει τις γυναίκες να νιώσουν την υπέροχη καθημερινότητά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory