Panasonic: Επαναλανσάρει τις Lumix G
Η Panasonic επαναλανσάρει δυναμικά τις φωτογραφικές μηχανές LUMIX G και προβάλλει τα οφέλη των DSLM φωτογραφικών μηχανών έναντι των DSLR
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Panasonic επαναλανσάρει δυναμικά τις φωτογραφικές μηχανές LUMIX G και προβάλλει τα οφέλη των DSLM φωτογραφικών μηχανών έναντι των DSLR
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα επικοινωνία του Λουμίδης Παπαγάλος, που οδηγεί τις “Σχέσεις από καλό χαρμάνι” στην επόμενη φάση τους, βρίσκεται ήδη στον αέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με ένα ταξίδι στο χρόνο, αλλά και με μία αναφορά στην αέναη και διαχρονικά ισχυρή σχέση ανάμεσα στη γιαγιά και τον εγγονό, η εταιρεία ΝΙΤΣΙΑΚΟΣ παρουσιάζει το καινούριο της τηλεοπτικό σποτ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της εταιρείας βάζει στο επίκεντρο του ποδοσφαίρου τον σεβασμό, τον συναγωνισμό και την αναγνώριση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Amstel λανσάρει νέα καμπάνια μέσω της οποίας παίρνει θέση για μια σειρά από στερεότυπα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όταν μια καταξιωμένη μάρκα σαν το Kerrygold, συναντά έναν αναγνωρισμένο chef όπως τον Δημήτρη Σκαρμούτσο, το αποτέλεσμα αναμένεται, αν μη τι άλλο, ιδιαίτερα ενδιαφέρον!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης με όχημα τη νέα της καμπάνια «Διεκδικούμε χώρο για την Ελλάδα», δημιουργεί ένα κίνημα με στόχο να ενημερώσει τους καταναλωτές για τη λειτουργία της εγχώριας αγοράς ζυθοποιίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Market IN κυκλοφόρησε τη νέα τηλεοπτική της καμπάνια εστιάζοντας στις χαμηλές τιμές, αξία που χαρακτηρίζει διαχρονικά την εταιρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από την Κυριακή 18/3, είναι στον αέρα το νέο τηλεοπτικό spot που δημιούργησε η MullenLowe στα πλαίσια της νέας εταιρικής καμπάνιας «Δικό μου είναι» της ελληνικής αλυσίδας Μy market.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έπειτα από 30 χρόνια ηγετικής θέσης στην κατηγορία της φυσικής περιποίησης της επιδερμίδας, η Jurlique έχει ξεκινήσει ένα νέο δημιουργικό ταξίδι...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα ρούχα DPAM είναι φτιαγμένα για να αντέχουν το παιχνίδι και την καθημερινότητα των παιδιών, κάτι που προβάλει το νέο διαφημιστικό σποτ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με πρωταγωνίστρια την ambassador της Excellence Ελένη Μενεγάκη η L’Oréal Paris επέλεξε το Παρίσι για τα γυρίσματα της καμπάνιας της Excellence crème
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory