Νέα τηλεοπτική καμπάνια από τον Μύθο
Την αλήθεια πως "η ζωή είναι για να τη ζούμε ελεύθερα" θυμίζει ο Μύθος στην νέα του τηλεοπτική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την αλήθεια πως "η ζωή είναι για να τη ζούμε ελεύθερα" θυμίζει ο Μύθος στην νέα του τηλεοπτική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο οίκος Marc Jacobs, καλωσορίζει το νέο άρωμα της σειράς Daisy Marc Jacobs - μετά από τέσσερα χρόνια- και συγκεκριμένα το Daisy Love Marc Jacobs, το οποίο διατίθεται παγκοσμίως από τον Απρίλιο του 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Folli Follie παρουσιάζει την παγκόσμια καμπάνια της πρώτης σειράς αρωμάτων Folli Follie Fragrances.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα comment στα social media μπορεί να εμπνεύσει μια ολόκληρη εταιρεία να δημιουργήσει καινούργια προϊόντα, να εξελίξει τις υπηρεσίες της, ακόμα και να χτίσει μια ολόκληρη καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον αέρα βρίσκεται το νέο τηλεοπτικό της MENTOS από τη 4 Wise Monkeys, για την καμπάνια - διαγωνισμό Poromentos.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Maybelline New York ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τη Josephine Skriver, ως global spokesmodel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα καμπάνια του Bio-Oil μιλάει για τη μοναδικότητα του γυναικείου δέρματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Nissan MICRA βάζει γκολ, χάρη σε μια μοναδική “ποδοσφαιρική” έκπληξη από τον ΟΠΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα εταιρική επικοινωνία της Όλυμπος είναι εδώ και λίγες μέρες στον αέρα, με μια τηλεοπτικό σποτ – ορόσημο για την ελληνική γαλακτοβιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα καμπάνια των 2πλοΓεμιστών Παπαδοπούλου είναι στον αέρα με 3 ανατρεπτικά και απολαυστικά τηλεοπτικά spots.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η GOD, με έμπνευση την ηγετική θέση της Media Strom αλλά και την υπόσχεση «Κοιμάσαι Καλά, Ζεις Καλύτερα» δημιούργησε μία ολοκληρωμένη καμπάνια, με δυνατό επικοινωνιακό μήνυμα «Στρώμα ή Media Strom».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Visa Inc. ανακοίνωσε ότι ο ποδοσφαιριστής Zlatan Ibrahimović, θα είναι το νέο πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας της για το παγκόσμιο κύπελλο 2018 FIFA World Cup Russia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory