
Misko: Νέο σποτ για τα Misko Ολικής Άλεσης
Η MISKO παρουσίασε με ένα άκρως ανατρεπτικό τηλεοπτικό σποτ, την ανανεωμένη σειρά MISKO Ολικής Άλεσης και μας προκαλεί να τα δοκιμάσουμε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MISKO παρουσίασε με ένα άκρως ανατρεπτικό τηλεοπτικό σποτ, την ανανεωμένη σειρά MISKO Ολικής Άλεσης και μας προκαλεί να τα δοκιμάσουμε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνέχεια του λανσαρίσματος του HP Sprocket στην ελληνική αγορά, η Communication Effect ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας του στα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το σπίτι είχε τη δική του υγρασία!», είναι ο τίτλος της νέας digital καμπάνιας της Midea και της FG Europe, που σχεδίασε και υλοποίησε η DigitalWise.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σύνθημα «No More Epic Gift Fails» η αλυσίδα τεχνολογίας και πολυψυχαγωγίας Seven Spots, αυτές τις γιορτές δίνει τέρμα στις «άκυρες» επιλογές δώρων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται η νέα επικοινωνία της Anytime, από την Bold Ogilvy, για την ασφάλιση αυτοκινήτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα διαφημιστική ταινία της αλυσίδας παιχνιδιών Μουστάκας εγκαινιάζει τη νέα συνεργασία με τη Solid Havas και καλεί παιδιά και μεγάλους σε έναν μαγικό κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσιάζοντας μία αποκλειστική online πρόταση δώρου που θα σας εντυπωσιάσει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Calvin Klein παρουσίασε την νέα της παγκόσμια multi-media διαφημιστική καμπάνια για CALVIN KLEIN UNDERWEAR και CALVIN KLEIN JEANS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια να γιορτάσει το τέλος της φάσης των ομίλων του UEFA Champions League, η Nissan συναρπάζει για μια ακόμα φορά τους φίλους του ποδοσφαίρου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Nescafé Classic μιλά σε πρώτο πρόσωπο μέσα από μία 360 καμπάνια που επιμελείται η OgilvyOne.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Oliviero Toscani, ο φωτογράφος που βρίσκεται πίσω από μερικές αμφιλεγόμενες διαφημιστικές καμπάνιες της Benetton, επέστρεψε στον fashion οίκο για το λανσάρισμα της νέας παγκόσμιας καμπάνιας του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory