
Liquid Media και Luben για τα Goody's Burger House
Στον αέρα η νέα διαφημιστική καμπάνια του καινοτόμου καταστήματος των Goody’s, από το Luben σε συνεργασία με τη Liquid Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα η νέα διαφημιστική καμπάνια του καινοτόμου καταστήματος των Goody’s, από το Luben σε συνεργασία με τη Liquid Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται η νέα τηλεοπτική και ψηφιακή εκστρατεία της Groupama Ασφαλιστικής, με κεντρικό μήνυμα «Χωρίς ίσως, μπορεί και ama».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Πτι-Μπερ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ξανασυστήνονται στους πιστούς καταναλωτές τους με έναν φρέσκο και χιουμοριστικό τρόπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Orange δημιούργησε για την εταιρία πλαστικών ειδών Cyclops το τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνίστρια την Κατερίνα Καραβάτου σε διπλό ρόλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH MullenLowe Athens υπογράφει το νέο τηλεοπτικό spot του Citruslim της Power Health.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Marks & Spencer λανσάρουν την νέα τους καμπάνια στην Ελλάδα υιοθετώντας όχι απλά ένα «μότο» αλλά μία στάση ζωής: “Life. Spend it Well”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από το πιο θετικό μανιφέστο η Amita Motion εξηγεί για πρώτη φορά τι είναι η Θετική Ενέργεια και που βρίσκεται...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα καμπάνια των Amaretti είναι στον αέρα και δημιουργήθηκε από την Orange Advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δίκτυο ψηφιακής σήμανσης της Intelligent Media, η προβολή διαφημιστικού spot των ηλεκτρολυτών ALMORA plus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται η νέα τηλεοπτική καμπάνια της FIX Hellas, με το 2ο μέρος του «ταξιδιού» σε αυθεντικές εικόνες και συναισθήματα και φόντο το ελληνικό καλοκαίρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αγαπημένα τηλεοπτικά επεισόδια που φέρουν παράδοση με σύγχρονη ταυτότητα προβάλλονται στις οθόνες μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Ποια Amstel Free; Μπύρα χωρίς αλκοόλ; Γιατί;»: Αυτό αναρωτιούνται οι γνωστοί πλέον σε όλους Μπίλυ και Μάνος, βλέποντας την Τάμτα να παραγγέλνει Amstel Free...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory