
Ikea: Παρουσίασε τη νέα της καμπάνια
Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, παρουσίασε σε μια ξεχωριστή εκδήλωση στο “The SOWL”, τη νέα της καμπάνια #ligospitiakoma.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, παρουσίασε σε μια ξεχωριστή εκδήλωση στο “The SOWL”, τη νέα της καμπάνια #ligospitiakoma.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι «Τρεις Χάριτες», η νέα καμπάνια του Λουμίδης Παπαγάλος, συνεχίζει να χαρίζει απλόχερα το γέλιο με νέα τηλεοπτική επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα ταινία της Soho Square Athens για τα 90 χρόνια Misko...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια, που δημιούργησε η Young & Rubicam Ιταλίας, γιορτάζει την κοινωνική φύση και τη σημασία της καλύτερης ποιότητας ιταλικού καφέ στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTη νέα τηλεοπτική της καμπάνια παρουσίασε η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, με βασικό μήνυμα #ligospitiakoma.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Tommy Hilfiger group ανακοίνωσε την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια Tommy Hilfiger Denim για την Άνοιξη του 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια από το AVA που υπενθυμίζει πώς η ζωή στο σπίτι είναι γεμάτη χαρά και φροντίδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Amita για μία ακόμη χρονιά βοηθά τις μαμάδες να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στο παιδί τους μέσα από το www.apoagapi.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ένα νέο διαφημιστικό πρόγραμμα για το Mitsubishi L200 με θέμα «Ικανό για Όλα» προχώρησε η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νέα τηλεοπτική καμπάνια η Kaiser μας υπενθυμίζει ότι οι μοναδικές στιγμές δεν θέλουν συμβιβασμούς!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ SANITAS, με προϊόντα άμεσα συνδεδεμένα με το ελληνικό νοικοκυριό και τις αξίες του, πρωτοπορεί και πρωταγωνιστεί στις κατηγορίες δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα φιλοσοφία από το brand - με πρακτικές συμβουλές από ειδικούς και videos που αλλάζουν τον τρόπο που ιεραρχούμε τα «πρέπει» μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory