Ο Νίκος Γκάλης πρωταγωνιστεί στη νέα διαφήμιση του ΟΠΑΠ για τους αθλητές που παίζουν μπάσκετ σε αμαξίδιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρεις νέες καμπάνιες για διαφορετικές σειρές προϊόντων των φυσικών καλλυντικών Macrovita δημιούργησε η A3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Revitalift από τη L’Oréal Paris ανανεώνει τη σύνθεση της πιο πρωτοποριακής περιποίησης, της Laser.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του Κέντρου Ζωής για τους ανθρώπους που ζουν με τη λοίμωξη HIV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το British Council διοργάνωσε ενημερωτική εκδήλωση με αφορμή τη νέα επικοινωνιακή εκστρατεία του στην εξέταση IELTS αλλά και για την παρουσίαση των υπόλοιπων δραστηριοτήτων του στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Admine ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της πρώτης social-first HR καμπάνιας μέσω της οποίας η εταιρεία Παπαστράτος ανακοίνωσε τη δημιουργία 400 νέων θέσεων εργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία ημέρα πριν την γιορτή του Thanksgiving η Apple φρόντισε να κυκλοφορήσει το εορταστικό της τηλεοπτικό spot με τίτλο Sway.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι ηθοποιοί Miguel Ángel Silvestre και Andrea Molina είναι οι πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας SPRINGFIELD, του casualwear brand του ομίλου Cortefiel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρώτο κεφάλαιο της νέας καμπάνιας έχει πρωταγωνίστρια την Solange και την προσωπική της επιλογή ενός cast καλλιτεχνών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Κωτσόβολος και η The Newtons Laboratory απαντούν στην ερώτηση που περνάει από το µυαλό όλων των Ελλήνων όταν ακούν τις λέξεις «Black Friday»...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory