
H Soho Square Athens για την ΑΛΦΑ Weiss
H νέα διαφήμιση της μπύρας ΑΛΦΑ Weiss παρουσιάζει μια σχέση έντονη, καυτή, ζουμερή, μεστή, αλμυρή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα διαφήμιση της μπύρας ΑΛΦΑ Weiss παρουσιάζει μια σχέση έντονη, καυτή, ζουμερή, μεστή, αλμυρή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Solid Havas επιμελήθηκε την καμπάνια λανσαρίσματος για τις Μικροσυσκευές PYREX, η οποία περιλαμβάνει corporate και προϊοντική τηλεοπτική και digital επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ WAY Corporate Communication Services ανέλαβε την Digital Campaign και την παρουσία στα Social Media του brand Sofargen spray της φαρμακευτικής εταιρίας WinMedica.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα διαφημιστική ταινία για την υπηρεσία θραύσης κρυστάλλων της Anytime.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία κορυφαία μάρκα συμπληρωμάτων διατροφής στην Αμερική ήρθε και στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κωτσόβολος παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια που είναι επικεντρωμένη στο σύγχρονο καταναλωτή και άνθρωπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης παρουσίασε το νέο τηλεοπτικό spot της με «πρωταγωνιστές» τη νέα εζα ζ Fine Lager και την εζα ζ Premium Pilsener.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Canon ανακοινώνει μια νέα, πλήρως ενοποιημένη καμπάνια για την επανατοποθέτηση του brand της στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοια είναι τα βασικά ευρήματα μελέτης των World Federation of Advertisers και Ebiquity σχετικά με τις προθέσεις και τις ανησυχίες των μεγαλύτερων διαφημιζομένων στον κόσμο γύρω από τη δαπάνη στο digital πεδίο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα η νέα διαφημιστική καμπάνια του καινοτόμου καταστήματος των Goody’s, από το Luben σε συνεργασία με τη Liquid Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται η νέα τηλεοπτική και ψηφιακή εκστρατεία της Groupama Ασφαλιστικής, με κεντρικό μήνυμα «Χωρίς ίσως, μπορεί και ama».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Πτι-Μπερ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ξανασυστήνονται στους πιστούς καταναλωτές τους με έναν φρέσκο και χιουμοριστικό τρόπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory