
adidas: Νέα καμπάνια, αφιερωμένη στις γυναίκες
H adidas με τη νέα της καμπάνια “Unleash your Creativity” προσκαλεί τις γυναίκες που αθλούνται να απελευθερώσουν τη δημιουργικότητά τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH adidas με τη νέα της καμπάνια “Unleash your Creativity” προσκαλεί τις γυναίκες που αθλούνται να απελευθερώσουν τη δημιουργικότητά τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε επικοινωνία που σκοπό έχει την ενίσχυση της εικόνας του brand στα Digital Media προχώρησε για το τέλος του 2016 η Electronet, σε συνεργασία με τη DigitalWise.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Carrera επιβεβαίωσε ότι ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και μουσικός Jared Leto θα πρωταγωνιστεί στην καμπάνια γυαλιών Carrera για το 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια από τη Hellmann’s και την OgilvyOne για την πιο «ερωτική» γιορτή του Φεβρουαρίου, στις 16/2!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου έχει φτάσει και οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο ετοιμάζονται για τις ρομαντικές τους αγορές, τόσο online, όσο και offline.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα καμπάνια δημιουργήθηκε για να βοηθήσει το κοινό να καταλάβει τη διαφορετική χρήση δύο προϊόντων AXE...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από δύο trailer ταινιών, παρουσιάζονται στο κοινό οι δύο νέες γεύσεις ΙΟΝ Break...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕυρεία επικοινωνία των σημαντικών στόχων που έχουν πετύχει τα My market, αναφορικά με το πλάνο αναπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι «τρεις Χάριτες» ζωντανεύουν ξανά στο καφενείο του Λουμίδη, με την ίδια ακριβώς χημεία και το ίδιο χιούμορ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δική μας Ελλάδα είναι αυτή που τα καταφέρνει στα δύσκολα κι αυτό είναι ένα από τα κεντρικά μηνύματα της ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mercedes-Benz αποκαλύπτει ένα νέο εταιρικό μοντέλο και brand στρατηγική, με μια νέα ανοιξιάτικη καμπάνια που θα λανσάρει η δική της δημιουργική εταιρεία, Antoni
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Reebok λανσάρει την καινούργια καμπάνια με τίτλο “HANDS” που αποτελεί τη συνέχεια της ήδη εξελιγμένης καμπάνιας “Be More Human"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory