
Η 4 Wise Monkeys εμπνεύστηκε για τη Nissan
Νέα καμπάνια με τίτλο Generation N.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια με τίτλο Generation N.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κοινωνικό τηλεοπτικό μήνυμα & social media activation, το Ίδρυμα Μποδοσάκη επαναφέρει στο προσκήνιο το ζήτημα των ασυνόδευτων παιδιών προσφύγων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο brand film Original is Never Finished που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο, εξερευνά τη φιλοσοφία του brand ότι το παρελθόν δίνει δύναμη στο μέλλον (Past Empowers Future).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνίστρια την Jessica Hart...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Pils Hellas αλλάζει εμφάνιση και υποδέχεται το καλοκαίρι με νέα videos και ατάκες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πιο απλός τρόπος να κερδίζεις είναι η Visa!» είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας καμπάνιας της Publicis One για την επικοινωνία της προωθητικής ενέργειας της Visa.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Ποια Amstel;», συνεχίζουν να αναρωτιούνται ο Μπίλυ και ο Μάνος, επιστρέφοντας στις οθόνες μας. Αυτήν τη φορά όμως, έχουν τον αέρα της επιτυχίας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διάσημος αστέρας του τένις εμφανίζεται στην καμπάνια της συλλογής Tommy Hilfiger Tailored Spring 2017, που περιλαμβάνει τη συλλογή κοστουμιών THFLEX Rafael Nadal Edition
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH MullenLowe υπογράφει τo νέο τηλεοπτικό spot για το Arthrosis της Power Health, εγκαινιάζοντας έτσι και τηλεοπτικά την κοινή τους πορεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, παρουσίασε σε μια ξεχωριστή εκδήλωση στο “The SOWL”, τη νέα της καμπάνια #ligospitiakoma.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι «Τρεις Χάριτες», η νέα καμπάνια του Λουμίδης Παπαγάλος, συνεχίζει να χαρίζει απλόχερα το γέλιο με νέα τηλεοπτική επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα ταινία της Soho Square Athens για τα 90 χρόνια Misko...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory