
To WeTransfer.com μύρισε καφέ Λουμίδη κουπάτο
H πλατφόρμα μεταφοράς αρχείων ξεκίνησε να «σερβίρει» καφέ Λουμίδη κουπάτο στις οθόνες μας, υλοποιώντας την πρώτη ελληνική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH πλατφόρμα μεταφοράς αρχείων ξεκίνησε να «σερβίρει» καφέ Λουμίδη κουπάτο στις οθόνες μας, υλοποιώντας την πρώτη ελληνική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Hunger Magazine και ο βρετανός φωτογράφος Rankin παρουσιάζουν ένα μοναδικό project με τίτλο “Abarth: Μια διαφορετική οπτική”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βραβευμένη με Χρυσή Σφαίρα και βραβείο Emmy ηθοποιός, επιστρέφει για μια ακόμα περιπέτεια στην τελευταία καμπάνια της Emirates
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο παρουσίασης του νέου κινητού της τηλεφώνου, Pixel, η Google λάνσαρε κι ένα διαφημιστικό σποτ, αναδεικνύοντας τα χαρακτηριστικά της συσκευής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Solgar λανσάρει μια νέα δυνατή καμπάνια επικοινωνίας, σε συνεργασία με τη DDB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εκστρατεία ευαισθητοποίησης του SolidarityNow με μήνυμα «Διώξε το Φόβο. Δώσε στέγη» είναι στον αέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «ξεχωριστό άνοιγμα καρδιάς» επιστρέφει από τον Λουμίδη Παπαγάλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Aegean δίνει ξανά την ευκαιρία σε όλους τους Έλληνες να "φιλέψουν" τους επισκέπτες της χώρας μας, με μια μοναδική έκπληξη κατά την αναχώρησή τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα διαφήμιση της Sony για το μοντέλο τηλεόρασης Bravia, παρουσιάζει 4.000 λευκά μπαλόνια γεμισμένα με glitter
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια και διαδραστική εφαρμογή, που τρέχουν από αρχές Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πολύ πρωτότυπη διαφήμιση δημοσίευσε η Norwegian Air στις βρετανικές εφημερίδες και έχει καταφέρει να προκαλέσει σάλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Toi&Moi δημιούργησε και φέτος μία συλλογή για τις γυναίκες που θέλουν να νιώθουν ξεχωριστές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory