DG: Νέα καμπάνια με τον Kit Harington
Ο Kit Harington, το νέο πρόσωπο για το DG The One for Men, αντικατοπτρίζει την παιχνιδιάρικη γοητεία, την αυτοπεποίθηση και την έμπνευση του άνδρα Dolce & Gabbana.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Kit Harington, το νέο πρόσωπο για το DG The One for Men, αντικατοπτρίζει την παιχνιδιάρικη γοητεία, την αυτοπεποίθηση και την έμπνευση του άνδρα Dolce & Gabbana.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Folli Follie παρουσιάζει τη νέα παγκόσμια καμπάνια για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017-18 με πρωταγωνίστρια την ηθοποιό και μοντέλο Κλέλια Ανδριολάτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με κεντρικό μήνυμα «Beauty Has No Labels», η Solid Havas σχεδίασε και υλοποίησε τη φετινή καλοκαιρινή καμπάνια της Dove
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Kι εκεί που όλοι στο internet και στα social βγάζουν τον "τέλειο" εαυτό τους, η Diesel γιορτάζει την "ατέλεια"με την καινούρια καμπάνια "Go with the flaw".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΚΑΕ Άρης έδωσε στην δημοσιότητα το επόμενο promo video για τα διαρκείας της νέας σεζόν, στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Παναγιώτης Γιαννάκης και η ομάδα των 80's.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την υπογραφή της δημιουργικής ομάδας της Kevin & Marshall
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η βραβευμένη με Emmy ηθοποιός Emilia Clarke θα είναι το πρόσωπο του Οίκου Dolce & Gabbana για το άρωμα The One, από το Σεπτέμβριο του 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ιδέα της διαφημιστικής του καμπάνιας απαθανατίζεται από τον Glen Luchford και αποκαλύπτεται μέσα από τις σύγχρονες γυναίκες του οίκου Gucci
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Pandora λανσάρει καμπάνια για τη νέα συλλογή Autumn 2017 που θα εμπνεύσει τις γυναίκες να νιώσουν την υπέροχη καθημερινότητά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η “Απόλαυση χωρίς όρια” υπογραμμίζεται μέσα από τη νέα τηλεοπτική καμπάνια του Λουμίδης Παπαγάλος χωρίς καφεΐνη...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Publicis One δημιούργησε τη νέα επικοινωνία του Nescafé Frappé που είναι στον αέρα φέτος το καλοκαίρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H MullenLowe πιάνει δουλειά στην… οικοδομή με δύο νέα Ραδιοφωνικά spots που επιμελήθηκε για την KNAUF.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory