Νέα καμπάνια Nescafé Frappé από την Publicis One
H Publicis One δημιούργησε τη νέα επικοινωνία του Nescafé Frappé που είναι στον αέρα φέτος το καλοκαίρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Publicis One δημιούργησε τη νέα επικοινωνία του Nescafé Frappé που είναι στον αέρα φέτος το καλοκαίρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία νέα καμπάνια για το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή δημιούργησε η Publicis One και είναι στον αέρα εδώ και λίγο καιρό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Solid Havas σχεδίασε και κατέστρωσε μια τρυφερή πλεκτάνη στις νέες μαμάδες, από την Proderm.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Solid Havas δημιούργησε νέο τηλεοπτικό σποτ για το ΒΙΤΑΜ, με αφορμή τα 70 χρόνια της μάρκας...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Aperol Spritz Afternoon Festival αλλάζει το χρώμα στην απογευματινή διασκέδαση της πόλης αλλά και τον τρόπο που προωθείται μια καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To νέο κοινωνικό πείραμα του Dove αποδεικνύει πως η πραγματική ομορφιά δεν περιορίζεται σε ετικέτες...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Yotuel υλοποιεί την πρώτη τηλεοπτική της καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Smile Looks Good On You».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη νέα καμπάνια της Revoil για το revolution υπογράφει η FCB Gnomi, με πρωταγωνιστή…έναν μαύρο πάνθηρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα weareeyes μάς συστήνονται με την πρώτη τους καμπάνια-ωδή στις ατέλειες, με τίτλο “Be what you are. Imperfekt”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη νέα τηλεοπτική ταινία “Το κάνεις για σένα”, που δημιούργησε η Cream για την Ανακύκλωση Συσκευών, πρωταγωνιστούν καθημερινοί αληθινοί άνθρωποι...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Socialab και τα Hellenic Duty Free Shops μαζί, στη μεγάλη καλοκαιρινή ενέργεια ‘Buy & Win’
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα τηλεοπτική καμπάνια της MullenLowe για για τα My market!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory