
Swarovski: Ψηφιακή καμπάνια με την K. Kloss
Λανσάρισμα της νέας συλλογής βραχιολιών Crystaldust FW2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛανσάρισμα της νέας συλλογής βραχιολιών Crystaldust FW2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Nescafé Frappé εμπιστεύτηκε και φέτος την OgilvyOne για τη δημιουργία της πιο αληθινής, real time καμπάνιας: χωρίς ηθοποιούς, χωρίς σενάριο, χωρίς καν συνεργείο παραγωγής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας Φθινόπωρο-Χειμώνας 2016 των Accessorize είναι η Αμερικανίδα δισέγγονη του νοβελίστα Ernest Hemingway
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια της MullenLowe για τα κανάλια Novasports... κόβει την ανάσα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Heineken αποκάλυψε τη νέα της τηλεοπτική διαφήμιση, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το UEFA Champions League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ"Now is the time" είναι ο τίτλος της καμπάνιας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαφημιστικό spot και σειρά εκδηλώσεων σε μεγάλες πόλεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nike λανσάρει τη νέα της σειρά αθλητικής ένδυσης, με μια καμπάνια που αναδεικνύει την επόμενη γενιά αθλητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛανσάρισμα νέας παγκόσμιας καμπάνιας με πρωταγωνιστή τον νικητή των βραβείων Grammy, will.i.am.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Swarovski ανακοινώνει την έναρξη της καμπάνιας για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2016, που υπογράφει δημιουργικά η Laird + Partners.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ New Age Communications δημιούργησε την καμπάνια λανσαρίσματος για το νέο προϊόν “Ευ-bio Όλο φρούτο” της ΒΙΟΚΑΡΠΟΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαμπάνια της σχολής Επαγγελμάτων Υγείας που βάζει σε πρώτο πλάνο τους ίδιους τους νέους και τις αξίες τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory